Gjest Aloha Skrevet 21. november 2005 #21 Skrevet 21. november 2005 - Fikk positiv feedback på et forslag til ledelsen i firmaet mitt "Takk for flotte innspill" - Våknet til snø! - To personer har sagt at de er glad i meg. Min kjære sambo og søster. - Har kost meg ute på middag og show i kveld. - Skal snart legge meg i rent sengetøy.. En flott dag!
Saeria Skrevet 21. november 2005 #22 Skrevet 21. november 2005 -Matten gikk som en drøm på skolen i dag! -Gode ord fra samboer. -Pusefanten fikk meg til å smile når han lekte med lekemusene sine.
Lille Ballerina Skrevet 22. november 2005 #23 Skrevet 22. november 2005 Jeg lo så mye i dag at jeg fikk vondt i kinnene
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #24 Skrevet 22. november 2005 Jeg planlegger jentetur med venninnene mine til Danmark, og jeg gleder meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #25 Skrevet 22. november 2005 Sønnen min ble friskmeldt på sjukehuset i dag, og nå får jeg snart besøk av gode venninner.
Gjest Virvel Skrevet 22. november 2005 #26 Skrevet 22. november 2005 Jeg fikk dra hjem halvannen time tidligere enn vanlig. :-D
Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2005 #27 Skrevet 22. november 2005 Jeg dro på shopping med ei venninne i kveld og vi har storkost oss selv om vi ikke fikk kjøpt mye. Da vi var i butikken ringte sambo og det viste seg at han var på samme senter, så da kom han innom og hilste på før han dro hjem
Gjest synseren Skrevet 22. november 2005 #28 Skrevet 22. november 2005 Jeg har fått tilbragt en nok en nydelig kveld med sambissen min. Har gitt han mange klemmer fordi jeg setter sånn pris på han. Har gitt en stor klem til min kjære mor også. Det er grunner nok til at jeg smiler og er glad nå!
Brunhilde Skrevet 23. november 2005 #29 Skrevet 23. november 2005 Jeg fikk besøk av en god venninne som jeg ikke hadde sett på altfor lenge!
*Lene* Skrevet 23. november 2005 #30 Skrevet 23. november 2005 Jeg våknet ved siden av min kjære mann, ble møtt av mine nydelige puser da jeg sto opp, og klemte min flotte sønn før jeg gikk
Gjest gjest 0 Skrevet 23. november 2005 #31 Skrevet 23. november 2005 Å våkne av sambos vekkerklokke og vite at jeg kan sove mye lengre!! Og føle at den myke puta og dyna passer perfekt rundtkroppen min. Å bli vekt av at sambo legger seg inntil meg og holder rundt meg, kysser meg i nakken og sier hade før han står opp
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2005 #32 Skrevet 23. november 2005 jeg ble vekket av de søteste og mest kosete pusejentene i dag
iss Skrevet 23. november 2005 #33 Skrevet 23. november 2005 Da jeg våknet lå en av pusene ved siden av meg og ventet på kos... Etter en deilig dusj og deilig frokost, kom en kamerat på morgen kaffe som han pleier. Det er hyggelig det!!
Linselus Skrevet 23. november 2005 #34 Skrevet 23. november 2005 Jeg har vært på ridning i dag, og det er første gangen på lenge *så lykkelig* Også skal jeg på Harry Potter nå straks *glede seg enda mer*
Montezuma Skrevet 25. november 2005 #35 Skrevet 25. november 2005 Fått gode klemmer av jentene mine. mannen min sa han elsker meg (like koselig hver dag det!) Besøkte en venninne for første gang på 10 mndr (vært syk, lang historie...) Lekte med babyen til venninnen min. Maaange ting å være glad for!!!!
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #36 Skrevet 25. november 2005 I kveld gleder jeg meg over å være alene hjemme
Gjest vimse Skrevet 25. november 2005 #37 Skrevet 25. november 2005 Har fått ordna opp i pengene mine! D va deili!!! *10 kg lettere* Var så trist og lei i sta, så kom mannen min og ga meg den besteste tryggeste klemmen, og så blei jeg bare god og varm og glad etterpå, så god en følelse!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #38 Skrevet 25. november 2005 I dag: Fikk jeg masse julepynt av mamma Hadde vi en koselig middag, mor, mellomste søster og jeg Fikk jeg penger til mat av mamma til neste uke når jeg får lønn Har jeg lastet ned masse julesanger Har jeg jobbet og tjent penger Har jeg fått gjort masse på jobben og fått skryt for produktiviteten
Amalthea Skrevet 26. november 2005 #39 Skrevet 26. november 2005 Skal ha eksamen på osndag og fredag, og er ikke nervevrak for første gang! Det er en fantastisk følelse jeg aldri har hatt før. Føler at jeg er godt forberedt og at det er en mulighet i steden for en byrde! Har ingen eksamensklump i magen, og det trodde jeg ikke gikk an hos meg. Takk for denne tråden.
Pbrina Skrevet 26. november 2005 #40 Skrevet 26. november 2005 Igår, da jeg leste til eksamen etter jobb, klarte jeg å lese hele kapittelet uten å sovne en eneste gang! Og idag har jeg lest et helt kapittel til uten å sovne. Blir så fornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå