Gå til innhold

De små og store gleder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har lest en del av innleggene her på forumet. Det gjør meg vondt når jeg leser innlegg der det handler om depresjon og sosial angst. Føler at jeg får lyst å klemme hver og en og si at alt kommer til å ordne seg. Jeg vet at ting ikke går bort av seg selv, men jeg tenkte at det kunne være litt koselig at folk forteller om positive ting som har skjedd i hverdagen! :)

Kanskje vi kan fokusere bare på det positive i denne tråden?

For min del var en positiv opplevelse i dag at et gammelt ektepar ute på tur smilte til meg da jeg passerte dem! det gjorde meg glad! :):hoppe: Noen tenker sikkert at jeg er litt merkelig, men faktisk.. et smil er godt å få uansett! hehe...

Fortell meg hva positiv dere har opplevd da, selvom alt ellers virker så grå! :klem: Min erfaring er at det skjer alltid minst en positiv ting i hverdagen selvom den kan være pitte liten (som for eksempel at noen plukker opp et ark du har mistet på golvet) eller kjempe stooor ( eks. du får en kjempe god karakter)!

:klem1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev akkurat om det i dagboken min, jeg ble sånn ordentlig glad inni meg da jeg puttet noe til toving jeg... ;)

så det har gledet meg foreløpig "i dag" - at jeg tover julehjerter til å pynte vinduene med :)

Skrevet

Dette var en hyggelig tråd. Jeg blir glad når jeg leser om andre som opplever noe positivt! :smilorange:

Selv er jeg inne i en superpositiv periode! Jeg har fått inn et stort prosjekt på jobb før helga, noe som betyr 20.000,- i bonus til meg :klappe: Og jeg har fått masse skryt fra sjefen min, -han spanderte kake og julebrus :) og av kollegaene mine, og i morrest gledet jeg meg masse til å dra på jobb!!! Det er en fin følelse det!!!

Skrevet

Endelig en positiv tråd! Så flott!

Jeg har bursdag i dag og stod opp til 2 hemmelighetsfulle barn og verdens beste mann. Synes det er deilig å leve, selv om det er grått og mørkt ute. Jeg har vært gjennom mye negativt, men nå ser jeg endelig lyst på livet, og jeg skal jammen følge denne tråden. Positive mennesker smitter!! :)

Skrevet

Jeg var uthvilt da jeg våknet i morrest! Det var en god følelse og ikke noe som skjer så ofte!

Skrevet

Jeg ble varm om hjertet da jeg sa ha'det til eldstemann i dag morges - som fortsatt egentlig lå og sov - og han svarte med "ha en god dag mamma - jeg er glad i deg"

Skrevet

Syns det er så koselig å stå opp sammen med katten min Sofus hver morgen jeg. Han er superglad for å se meg hver dag og maler som besatt og gir mamman sin suss og klem hver morgen. :hjerter:

Man bare MÅ bli i godt humør uansett hvor trøtt man er.

Skrevet

Barna mine møtte meg etter nattevakt,med 3 go`klemmer! da blir en glad....

Så har jeg vært på trening på morrakvisten!!

Positivt for meg !!! :)

Skrevet

Før jeg forlot huset i dag, fikk jeg to veldig hyggelig sms og like etterpå en veldig hyggelig telefon, alle fra mennesker jeg liker og bryr meg om. Det er en fin start på dagen :)

Skrevet

Sola skinner, det er et tynt deilig snøteppe ute, lufta er frisk og god og jeg er fornøyd med livet :rosasmil:

Gjest Sesselja
Skrevet

Tre fine ting så langt i dag:

– Mannen ga meg kaffe på senga (det gjør han nesten hver morgen, men det er like hyggelig hver dag)

– Jeg tok oppvasken uten å bli grinete

– Det lå en hyggelig epost i innboksen, med takk for fin artikkel.

Skrevet

Denne skulle jeg sett i går! Slutta å røyke hasj og fikk masse sex og var på trening :D

Skrevet

Hyggelig sms på telefonen da jeg våkna fra en god kamerat.

Et smil fra en dame som rakk flybussen i siste liten.

Møtet hos legen gikk fint. Også å sitte lenge og vente på venteværelset (noe jeg misliker til vanlig). Og nå er jeg invitert på middag hos en venninne.

Det høres ut som jeg ikke har tunge dager, men det har jeg. F.eks. nå tør jeg ikke sjekke saldoen min, eller åpne regningen som ligger på hylla... (men i morgen skal jeg...)

Skrevet

Positive hendelser i dag:

Jeg sov veldig godt i natt og hadde en herlig drøm.

Jeg våknet av at den nydelige pusekatten min ville ha kos. :hjerte:

Jeg og sambo spiser ute i dag og skal se Harry Potter på kino.

Skrevet

Nå har jeg kost meg 20 minutter i solarium og det var virkelig positivt!!

Også unnet jeg meg en sjokolade etterpå som jeg nøt!

Skrevet

Sønnen min kom hjem fra skolen med topp karakter på tentamen. Han var helt salig.

En kjempeopplevelse siden han har adhd og sliter med å fullføre noe som helst. Nå har han gått på medisiner i tre uker og dette er resultatet :-D

Skrevet (endret)

Jeg er så lettet idag fordi han jeg skriver oppgave med på skolen sendte meg sitt bidrag idag og det var KJEMPEBRA!

Han bidro ikke i det hele tatt når disposisjonen skulle inn, og når vi leverte inn 1.utkast for ett par uker siden bidro han med utrolige 77 ord.

Har begynt å bli redd for at hele faget skulle gå i dass bare pga han. Klarer ikke å skrive hele oppgaven alene.

Men nå har han altså tatt ansvar og gjort sin del og enda litt. Er så glad, så glad!! :)

Endret av Titta
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg var nettopp på besøk hos søstra mi, og sønnen hennes ga meg en stor klem og gjorde det tydelig at han gleder seg til vi to skal på svømming i morgen. Dette er noe vi gjør fast hver uke. Han er bare så søt :hjerter: .

Tidligere i dag gikk jeg tur i skogen, og det var kjempekoselig. Gikk utenfor stiene og klatret opp på store steiner og høyder og fikk brukt kroppen skikkelig. Hadde med mp3-spilleren og lå og hørte på musikk oppå en høyde der jeg hadde utsikt over hele dalen. Fin opplevelse.

Skrevet

Ble vekket av en hyggelig telefon fra mannen min, mannen min kom på overraskende besøk midt på dagen idag (han jobber og jeg er hjemme for tida) og så hadde vi en veldig hyggelig middag idag! En fin dag og en fin mann jeg har :klem1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...