AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg er endelig gravid!! Om alt går bra blir det baby i April 2023 ❤️vet at det er tidlig å begynne handlingen, men tenkte å planlegge hva vi trenger slik at vi kan ønske oss babyting til bursdag/ jul. Dette er første ungen i familien, og jeg aner egentlig ikke hva vi trenger. Så langt har jeg tenkt: vogn, bilstol, bæremais, bæresele, skiftematte (til bleie) , krybbe, krybbe madrass, kosekluter, babycall med video, babygym, tutter og klær. Aner ikke hvor mye klær eller hva slags klær. Håper at jeg klarer å fullamme, men er åpen for å bruke flaske ved behov. Alle gode tips, råd, veiledning og erfaringer (gode og dårlige) blir tatt imot med stor takk! ❤️ Gleder oss helt utrolig mye, og jeg må jobbe med å ikke kaste meg over internett for å bestille alt med en gang 😁 Anonymkode: 12f88...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Gratulerer så mye! Du trenger i første omgang ikke alt dillet og ekstrautstyr som bæremeis og babygym. Babygym begynner du kanskje med etter 1-2mnd, og bæremeis begynner du ikke med før 1 år hvertfall. Bæresele funker fjell til da. Vogn, bilstol, stellestasjon, bedsidecrib og tilbehør til denne vil jeg anbefale. Aller første ville jeg gått til innkjøp av BBHugme-pute til deg selv! Helt gull for kroppen din fram til fødsel, og helt gull å amme med etter fødsel. Av klær er det greit å ha endel plagg i str.50 og str.56 til starten. Str.62 er også fint å ønske seg og å ha klart ganske nærme fødsel😊 Anonymkode: 7d071...6ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 Gratulerer! Du trenger egentlig ikke så veldig mye i starten. Bæresjal er helt gull for å få frie armer. Du aner ikke hvilken type baby du får så mye av innkjøpene kan vente 😊 Her har vi vogn og tilbehør til den, bilstol, bbhugme-pute, tripp trapp med new born-del, gulpekluter, stellebord og bed side crib klart. (Min tredje) Anonymkode: 19635...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå