AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Det ser ut som kjæresten min kommer til å gjøre det slutt nå.😢 Ser ut som han bare har gått lei av meg, vil heller bruke tid alene enn på meg osv. Vi har vært sammen 1 år, og jeg var singel i mange år før det. Venninnene mine er i trygge og stabile forhold med barn. Jeg har ikke foreldre eller søsken, og er så uteolig ensom. Jeg kjenner bare depresjonen snike seg på, føler meg så alene og aldri god nok.😢 Ser ut som jeg aldri kommer til å finne noen som liker meg for den jeg er. Anonymkode: 0f855...b99 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Har han sagt noe om at han vil gjøre det slutt? Er det mulig at du overtenker situasjonen litt, kanskje er litt sensitiv? Uansett, jeg skjønner at du har det tungt nå. Det kommer det til å være en stund også, men prøv å ikke tenke vonde tanker om deg selv. Prøv å finne ting som gir deg glede i livet som ikke er avhengig av en kjæreste. Ha det bra med deg selv, møt nye personer så dukker det kanskje opp noen etter hvert. Hvis ikke, så vil du i hvert fall ha et liv som føles godt å leve uansett. Sender deg en god klem ❤️ Anonymkode: 0ae0e...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Duuu❤️ Husk at depresjonen gir deg slike tanker. Man overtenker alt og ser ikke skogen for bare trær. Problemet er bare at det lett blir et selvoppfyllende profeti, fordi negativiteten kan dytte bort de som er rundt deg. Selv om jeg ikke vet hvorfor du mangler nettverk og familie, så er det jo ofte slik at man kan få litt problemer med å være redd for å miste folk, når du allerede har mistet så mange. Og da kan man få problemer med andre relasjoner. Kanskje kan du tørre å snakke med kjæresten din og spørre. Du taper ikke noe på det, om han vil gjøre det slutt gjør han jo det uavhengig om du spør eller ikke. Husk også at det å være noens «eneste» kan føles klaustrofobisk, så jeg vil anbefale deg å skaffe deg en behandler. Kjæresten din må få lov til å være sammen med andre uten at du går i knestående. Anonymkode: 009bc...254 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Om han ikke har sagt noe ang dette, og dette bare er noe du føler på, så hadde jeg tatt en god prat med han. Fortell hvor viktig han er for deg, og spør hvordan han har det i forholdet deres. Kanskje dere kan snu det vanskelige til noe positivt, og finne tilbake igjen til den gode følelsen? Ikke gi opp så lett, hvis du virkelig vil være sammen med han❤️ Anonymkode: a8881...be7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Så herlig! Gratulerer 😊 Anonymkode: bdaeb...220
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så herlig! Gratulerer 😊 Anonymkode: bdaeb...220 Det er ikke herlig når man har ett lite nettverk, og ingen i samme situasjon.😢 Anonymkode: 0f855...b99
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har han sagt noe om at han vil gjøre det slutt? Er det mulig at du overtenker situasjonen litt, kanskje er litt sensitiv? Uansett, jeg skjønner at du har det tungt nå. Det kommer det til å være en stund også, men prøv å ikke tenke vonde tanker om deg selv. Prøv å finne ting som gir deg glede i livet som ikke er avhengig av en kjæreste. Ha det bra med deg selv, møt nye personer så dukker det kanskje opp noen etter hvert. Hvis ikke, så vil du i hvert fall ha et liv som føles godt å leve uansett. Sender deg en god klem ❤️ Anonymkode: 0ae0e...0b3 Han har ikke sagt det direkte enda, men svarer litt rundt det når jeg sier at jeg føler jeg ikke er så viktig for han lenger. Anonymkode: 0f855...b99
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Duuu❤️ Husk at depresjonen gir deg slike tanker. Man overtenker alt og ser ikke skogen for bare trær. Problemet er bare at det lett blir et selvoppfyllende profeti, fordi negativiteten kan dytte bort de som er rundt deg. Selv om jeg ikke vet hvorfor du mangler nettverk og familie, så er det jo ofte slik at man kan få litt problemer med å være redd for å miste folk, når du allerede har mistet så mange. Og da kan man få problemer med andre relasjoner. Kanskje kan du tørre å snakke med kjæresten din og spørre. Du taper ikke noe på det, om han vil gjøre det slutt gjør han jo det uavhengig om du spør eller ikke. Husk også at det å være noens «eneste» kan føles klaustrofobisk, så jeg vil anbefale deg å skaffe deg en behandler. Kjæresten din må få lov til å være sammen med andre uten at du går i knestående. Anonymkode: 009bc...254 Jeg har en forelder og ett søsken på andre kanten av landet. Jeg har ett barn på dektid fea ett forhold jeg hadde for lenge siden. Etter det forholdet var jeg singel i 6 år, selv om heg møtte mange. Jeg har vært plaget av depresjon. Og det føles ekstra tungt når jrg ikke har noen i samme situasjon. Så utrolig ensomt. Anonymkode: 0f855...b99
Serafin Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ser ut som kjæresten min kommer til å gjøre det slutt nå.😢 Ser ut som han bare har gått lei av meg, vil heller bruke tid alene enn på meg osv. Vi har vært sammen 1 år, og jeg var singel i mange år før det. Venninnene mine er i trygge og stabile forhold med barn. Jeg har ikke foreldre eller søsken, og er så uteolig ensom. Jeg kjenner bare depresjonen snike seg på, føler meg så alene og aldri god nok.😢 Ser ut som jeg aldri kommer til å finne noen som liker meg for den jeg er. Anonymkode: 0f855...b99 Velkommen i singelklubben! Da blir det velkomstfest! Endret 31. juli 2022 av Serafin 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 Du er jo kun lei deg for å bli singel, ikke for å miste han. Du synes så synd på deg selv som har færre relasjoner i forhold til dine venner. Altså du må gå i deg selv. Tenk på å gi kjærlighet til andre uten at du gjør det for at de skal tilfredsstille et tomrom i deg. Anonymkode: e5fe8...faa 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #11 Skrevet 31. juli 2022 Hva er problemet? Det er jo helt fantastisk å bli singel! Anonymkode: 7d4a6...f42 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #12 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du er jo kun lei deg for å bli singel, ikke for å miste han. Du synes så synd på deg selv som har færre relasjoner i forhold til dine venner. Altså du må gå i deg selv. Tenk på å gi kjærlighet til andre uten at du gjør det for at de skal tilfredsstille et tomrom i deg. Anonymkode: e5fe8...faa Jeg er jo selvfølgelig glad i han, og er ikke med han fordi jeg må ga noen. Trodde jeg betydde like mye for han som han gjør for meg. Anonymkode: 0f855...b99
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #13 Skrevet 31. juli 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er jo selvfølgelig glad i han, og er ikke med han fordi jeg må ga noen. Trodde jeg betydde like mye for han som han gjør for meg. Anonymkode: 0f855...b99 Men er det at du blir singel som gjør deg trist, ikke tapet av han. Det er jo et enklere problem Du kan finne deg en ny. Anonymkode: e5fe8...faa
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 Han sa at han hadde begynt å miste følelsene for meg, og han skjønte ikke hvorfor. Jeg føler meg som ett null som ikke er god nok for noen. Var singel i mange mange år før jeg traff han, der det var gjensidig, at begge likte hverandre. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, føler meg så forferdelig. Er ikke vits å begynne med dating igjen. Så jo iløpet av alle de årene at det ikke er noen som kan like meg, utenom han som ikke gjør det lenger.😭 Anonymkode: 0f855...b99
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 Du? Det er vanskeligere å like personer som ikke liker seg selv. Du må begynne der. Finne de bra tingene ved deg selv og livet ditt og fokusere på det. Det er en altfor tung jobb for et menneske å skulle være det ene i livet til den andre som gjør denne lykkelig, da blir man kvelt. Ta tak i eget liv! Du er verdifull, og fortjener det beste, men du må tro på det selv også! Anonymkode: 52928...ce6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #16 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så herlig! Gratulerer 😊 Anonymkode: bdaeb...220 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er problemet? Det er jo helt fantastisk å bli singel! Anonymkode: 7d4a6...f42 Eier dere ikke sympati? Har dere aldri vært glade i noen, eller noe? Ts, er det bare en følelse du har, eller har han sagt/gjort noe som indikerer dette? Jeg hadde ikke orket å trenere det, jeg hadde bare hoppet i det, å tatt en prat med han. Kanskje du kan redde det, før det er for sent. Men ingenting vil bli gjort dersom dere ikke snakker om det, annet enn å evt forlenge et dårlig forhold. Ser du sier han sier at han har mistet følelsene for deg. Jeg ville spurt han om hva han tenker videre, og om han er villig til å gi forholdet en sjanse. Anonymkode: 5d61d...184
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #17 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Eier dere ikke sympati? Har dere aldri vært glade i noen, eller noe? Ts, er det bare en følelse du har, eller har han sagt/gjort noe som indikerer dette? Jeg hadde ikke orket å trenere det, jeg hadde bare hoppet i det, å tatt en prat med han. Kanskje du kan redde det, før det er for sent. Men ingenting vil bli gjort dersom dere ikke snakker om det, annet enn å evt forlenge et dårlig forhold. Ser du sier han sier at han har mistet følelsene for deg. Jeg ville spurt han om hva han tenker videre, og om han er villig til å gi forholdet en sjanse. Anonymkode: 5d61d...184 Han sa at han hadde prøvd å finne tilbake til følelsene, og han visste ikke hvorfor det var sånn. Jeg kan ikke være sammen med noen som mister følelsene for meg. Det virket som det hadde pågått en stund, og så har han ikke sagt noe. Anonymkode: 0f855...b99
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #18 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du? Det er vanskeligere å like personer som ikke liker seg selv. Du må begynne der. Finne de bra tingene ved deg selv og livet ditt og fokusere på det. Det er en altfor tung jobb for et menneske å skulle være det ene i livet til den andre som gjør denne lykkelig, da blir man kvelt. Ta tak i eget liv! Du er verdifull, og fortjener det beste, men du må tro på det selv også! Anonymkode: 52928...ce6 Jeg har alltid måtte jobbe med selvfølelsen, og blant folk prøver jeg å være hyggelig og blid, og «late» som jeg liker meg selv. Jeg har omtrent ingen nå, er bare så alene. Mennesker er jo flokkdyr. Jeg trenger noen, men ingen trenger meg. Jeg elsket faktisk denne personen, og at hsn da mister følelsene for meg når jrg vet jrg har vært den beste utgaven jeg kan av meg selv, gjør så vondt. Anonymkode: 0f855...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå