Gå til innhold

Mensensmerter 7 dpo, kan det være tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, igår kveld 7 dpo fikk jeg mensensmerter og kjente noe som rant. Trodde jeg hadde fått mensen men det var bare masse utflod. Pleier som regel ikke å få mensen før 13 / 14 dpo så det er merkelig at jeg hadde mensensmerter igår.. så leste jeg at det kan være tegn på graviditet? Noen som har erfaring? Har ikke merket noe mer idag.. 

Anonymkode: 6cd02...146

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tok en test nå 8 dpo og den var negativ.. 😔 

-ts

Skrevet

Er ikke lett å si, siden pms og graviditet symptomer er like. Selvom du fikk negativ test nå så er ikke all håp ute før mensen kommer. Dpo8 er fortsatt veldig tidlig og det er ikke så mange som vil se noe på testen så tidlig❤️ krysser for deg!🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være det ja! Murring og ømme pupper var mine første tegn. Og min graviditetstest slo ikke ut før etter ikm, så ikke gi opp😍

Anonymkode: 3b694...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Takk dere, skal prøve å vente 2 dager før jeg tester igjen 😂❤️ så spennende, har ikke kjent på noe mer etter igår da men. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skikkelige menssmerter 7 dpo, leeenge før mensen for meg. Trodde det kunne være noe... Men fikk bekreftet i dag at det dessverre ikke var slik😩

Anonymkode: 52228...897

Skrevet

Jeg fikk mensmurringer som tidlig graviditetstegn :) ikke positiv før 11 DPO. Har du testet noe mer? 🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensensmerter 7/8 dpo. Tenkte det var egget som festet seg. Tok en test 9 dpo som var helt negativ.

Tok en test til 11 dpo som var positiv ❤️

Anonymkode: 9b2a9...fef

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...