AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Hei! Jeg leste nettopp at noe nikotinfri snus inneholder ginseng og frarådes om man er gravid. Det stod ingenting på boksen og jeg har brukt ca 3 bokser på 3 dager. Er dette farlig? Eller mener de over lenger periode? Er i syden og de hadde bare denne typen på flyplassen, bruker normalt Onico Anonymkode: 29d7f...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Står noe om ginseng i snus her: https://relis.no/sporsmal_og_svar/6-9516?source=relisdb Vil tro det ikke er krise om du har gjort det i 3 dager... Tenker det ikke hadde vært bra om du gjorde det gjennom hele svangerskapet. Anonymkode: fce62...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 3 bokser på 3 dager var veldig mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonymous 91 skrev (2 timer siden): 3 bokser på 3 dager var veldig mye Er vell ikke mer enn man snuser med nikotin. Jeg snuser ca 1 boks per dag og byttet til nikotinfri Anonymkode: 29d7f...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Står noe om ginseng i snus her: https://relis.no/sporsmal_og_svar/6-9516?source=relisdb Vil tro det ikke er krise om du har gjort det i 3 dager... Tenker det ikke hadde vært bra om du gjorde det gjennom hele svangerskapet. Anonymkode: fce62...0b4 Håper ikke det men står spesielt tidlig i svangerskapet. Er ca 9 uker på vei Anonymkode: 29d7f...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 31. juli 2022 #6 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er vell ikke mer enn man snuser med nikotin. Jeg snuser ca 1 boks per dag og byttet til nikotinfri Anonymkode: 29d7f...e50 Jeg har en boks i 4dager. Så for meg høres det mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Del Skrevet 31. juli 2022 Du kan ikke gjøre noe med det nå uansett. ❤️ Men ikke gjør det mer. Mest sannsynlig så vil det nok gå bra. ❤️ Anonymkode: 08747...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonymous 91 skrev (45 minutter siden): Jeg har en boks i 4dager. Så for meg høres det mye ut Er uansett ikke det som er dilemmaet her i tråden. Anonymkode: 29d7f...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Del Skrevet 1. august 2022 Anonymous 91 skrev (På 31.7.2022 den 20.30): Jeg har en boks i 4dager. Så for meg høres det mye ut Må være veldig stolt over deg selv du da 😉 Anonymkode: ca1e1...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Del Skrevet 1. august 2022 Grunnen til at en boks ikke bare høres mye ut, men ER mye er fordi det er over 20+++ poser, det vil si en snus for hver time. Siden man både spiser og sover har man gjerne 12-13 timer å snuse på, som vil si to snus i halvtimen! «Ekte» snusere som snuser fordi det faktisk gir en avhengighetsskapende effekt, har i en snus minst 1 time om gangen, en halvtime er snusen enda tørr og laaaaangt fra bruktopp. Er som å tenne en røyk å stumpe halvparten, rett og slett sløsing av penger. Derfor reagerer folk, og meg selv inkludert, med å si at å snuse en boks på et døgn er mye. Anonymkode: 9650b...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #11 Del Skrevet 2. august 2022 Er snus spesielt bra under svangerskap da? Er ikke det litt som røyking? Anonymkode: 5ec0f...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #12 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er snus spesielt bra under svangerskap da? Er ikke det litt som røyking? Anonymkode: 5ec0f...88e Man kan bruke onico, det er som en tepose, altså ikke tobakk/nikotin/ginseng. Men sånn som kickup har ginseng i seg, og frarådes dermed. Anonymkode: 9650b...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #13 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg drakk energidrikk (Monster) med ginseng fordi jeg ikke visste at det var noe man skulle holde seg unna som gravid.. vet ikke om det er det samme men det gikk heldigvis bra her (såvidt jeg vet iallfall, ungen virker frisk). Drakk det også mens jeg ammet de første månedene (ikke så mye da men litt) og sliter med å finne info om ginseng faktisk ER farlig når man ammer. Det står jo ikke noe om ginseng i de offenltige kostholdsrådene? Anonymkode: d2cd5...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå