Gå til innhold

Sex hver dag i 10 dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vårt sexliv har vært mer eller mindre fraværende de siste tre årene grunnet graviditet og småbarn. I tillegg kronisk syk mann så det meste hviler på mine skuldre. Heldigvis en mann som forstår så det har fungert helt greit, men nå var vi i ferd med å bli bare venner som bor under samme tak.  (Han har fått BJ og vi har hatt sex en gang i blant, men kunne fint gå 2 mnd mellom) 

Jeg har nå «tvingt» meg til og ha sex hver dag i 10 dager. Jeg har lagt bort alle sperrer og bare vært kjempespontan og gitt en F i at jeg verken var nybarbert eller nydusja. (Ja, jeg er teit). 

Og hva har skjedd? 

Lysten har kommet tilbake 😁

Jeg har aldri vært særlig seksuell av meg men her sitter jeg aldri en søndag formiddag og har LYST på sex. Det er sikkert 15 år siden sist. Jeg er av den typen som synes det er digg når vi først er i gang, men går aldri og er kåt og har lyst på det liksom. 

Det krever mye for at jeg skal få orgasme så det har jeg ikke orket å fokusert på i denne runden men underlivet mitt har våknet til liv!  Og ikke minst forholdet.

Det er faktisk håp, klarer jeg det så klarer de aller fleste 😅

Anonymkode: e69c4...b2f

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo slik det alltid har vert, null sex gir ikke lystfølelse, men har man det jevnlig er lysten der hele tiden. Er bare å nyte kriblingen nå som den er vekket til live igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vårt sexliv har vært mer eller mindre fraværende de siste tre årene grunnet graviditet og småbarn. I tillegg kronisk syk mann så det meste hviler på mine skuldre. Heldigvis en mann som forstår så det har fungert helt greit, men nå var vi i ferd med å bli bare venner som bor under samme tak.  (Han har fått BJ og vi har hatt sex en gang i blant, men kunne fint gå 2 mnd mellom) 

Jeg har nå «tvingt» meg til og ha sex hver dag i 10 dager. Jeg har lagt bort alle sperrer og bare vært kjempespontan og gitt en F i at jeg verken var nybarbert eller nydusja. (Ja, jeg er teit). 

Og hva har skjedd? 

Lysten har kommet tilbake 😁

Jeg har aldri vært særlig seksuell av meg men her sitter jeg aldri en søndag formiddag og har LYST på sex. Det er sikkert 15 år siden sist. Jeg er av den typen som synes det er digg når vi først er i gang, men går aldri og er kåt og har lyst på det liksom. 

Det krever mye for at jeg skal få orgasme så det har jeg ikke orket å fokusert på i denne runden men underlivet mitt har våknet til liv!  Og ikke minst forholdet.

Det er faktisk håp, klarer jeg det så klarer de aller fleste 😅

Det er slik for meg å. merker at om jeg får orgasme så går det kortere til jeg har lyst på mer. men om jeg knuller og ikke får orgasme så går det lenger tid, Har jeg hat flere dager  så kan jeg få den stiv meg orgasme uten at det går flere timer mellom og jeg er en eldre mann

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Interessant strategi :)

Har han alltid lyst? Eller stiller alltid opp? Hva skjer de dagene han ikke er så gira?

Anonymkode: d0551...4dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Interessant strategi :)

Har han alltid lyst? Eller stiller alltid opp? Hva skjer de dagene han ikke er så gira?

Han har som regel alltid lyst, men han synes det var litt vanskelig på dag 8 😄 Vi er jo ikke 18 år lengre. 
Måtte varme opp med BJ et par dager 😛

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ymtet frempå om dette til min kone; sex avler sex. Skulle ønske hun leser dette....

Anonymkode: 47b9f...b8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han har som regel alltid lyst, men han synes det var litt vanskelig på dag 8 😄 Vi er jo ikke 18 år lengre. 
Måtte varme opp med BJ et par dager 😛

Ja, det kan også bli litt mye av det gode, spesielt hvis man har helseproblemer som kompliserer det litt.

Kanskje jeg skulle prøvd det🤔 Hvis jeg får han bort fra PC-skjermen...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har nå «tvingt» meg til og ha sex hver dag i 10 dager. 

Herregud. Godt jobba.

Virkelig ikke noe for meg 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: e2368...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ymtet frempå om dette til min kone; sex avler sex. Skulle ønske hun leser dette....

Anonymkode: 47b9f...b8b

Ja, men kun dersom sex oppleves som positivt, så det slår ikke til uten at din kone selv har lyst til å få/ha lyst, og uten at hun opplever sex som oppbyggende og positivt. Sex som er plikt og ork, kun for at den andre skal få, er nedbrytende. Mer som små voldtekter man aksepterer, men som gjør motviljen mot sex større.

Så dere bør prate sammen, og du må inspirere henne til å få lyst på å ha lyst (som  ts har), og hver gang du får sjansen til å bidra til dette (ja til sex) bør du virkelig gå inn for at hun skal nyte det. Det er POSITIV sex som gir mer lyst på sex. Negativ sex medfører det motsatte. 

Anonymkode: bd94e...462

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, men kun dersom sex oppleves som positivt, så det slår ikke til uten at din kone selv har lyst til å få/ha lyst, og uten at hun opplever sex som oppbyggende og positivt. Sex som er plikt og ork, kun for at den andre skal få, er nedbrytende. Mer som små voldtekter man aksepterer, men som gjør motviljen mot sex større.

Så dere bør prate sammen, og du må inspirere henne til å få lyst på å ha lyst (som  ts har), og hver gang du får sjansen til å bidra til dette (ja til sex) bør du virkelig gå inn for at hun skal nyte det. Det er POSITIV sex som gir mer lyst på sex. Negativ sex medfører det motsatte. 

Joda, men noen ganger så må kroppen settes litt i gang også, og det nytter ikke alltid å snakke seg til lyst heller.  

Jeg har hatt perioder i livet der jeg ikke orker trening og det er kjipt å komme i gang igjen, men om jeg har klart å presse meg gjennom flere treningsøkter over en periode så kommer både treningslyst og treningsevnen tilbake. 
Jeg sier ikke at dette er noe for alle men som ved trening og sex, så utløses det positive hormoner som er godt for både psykisk og fysisk helse. At dette igjen kan avle mer lyst, overrasker meg ikke. 

Anonymkode: a9e0d...35e

Skrevet

Sex avler sex! Vi gikk fra flere ganger i uken til 3-4 ganger i mnd når vi hadde baby, men med en gang etter perioder med mer sex, for eks visst vi har hatt ferie eller lignende og orker mer, så har jfg også mer lyst 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, men noen ganger så må kroppen settes litt i gang også, og det nytter ikke alltid å snakke seg til lyst heller.  

Jeg har hatt perioder i livet der jeg ikke orker trening og det er kjipt å komme i gang igjen, men om jeg har klart å presse meg gjennom flere treningsøkter over en periode så kommer både treningslyst og treningsevnen tilbake. 
Jeg sier ikke at dette er noe for alle men som ved trening og sex, så utløses det positive hormoner som er godt for både psykisk og fysisk helse. At dette igjen kan avle mer lyst, overrasker meg ikke. 

Ja, men igjen snakker du om å ha lyst til å ha lyst, som er forutsetning for at dette med at sex skal avle lyst kan skje. Utlyst og pliktsex avler ikke lyst, men mer utlyst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, men igjen snakker du om å ha lyst til å ha lyst, som er forutsetning for at dette med at sex skal avle lyst kan skje. Utlyst og pliktsex avler ikke lyst, men mer utlyst. 

Anonymkode: bd94e...

Jeg har nødvendigvis ikke lyst til å ha lyst til å trene, men vet alle fordelene som kommer med fysisk aktivitet og velger å hoppe i det, så kommer treningslysten tilbake på et eller annet tidspunkt. Å vente på at lysten til å ha lyst skal komme tilbake høres ut for meg som en hvilepute for å ikke forsøke. Jeg hadde i hvert fall aldri kommet i gang igjen. 

Men, om man ikke har lyst på sex og heller ikke har et ønske om et sexliv, så tenker jeg det ikke er liv laga uansett…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...