Gå til innhold

Fortell om din fødsel med vannavgang og rier som dabber av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ligger jeg på føden med vannavgang kl. 03:30 i natt, rier som begynte en time senere og varte frem til for én time siden. Siden hodet ikke er festet, må jeg bli her og være sengeliggende, og jeg er superfrustrert over at riene bare har stoppet opp. Kjeder meg og vil dessuten gjerne unngå riestimulerende, da jeg hadde dette sist og det var en forferdelig opplevelse.

Fortell gjerne om din fødsel med vannavgang med rier som dabbet av eller vannavgang uten rier! 

Anonymkode: 1a5f6...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vannavgang uten rier med førstemann. Etter vannet gikk, tok det nesten 1 døgn før riene startet. Skulle da settes i gang den morgenen om ikke fødsel startet, men riene kom på kvelden. Fikk stormrier uten pause og fra start til slutt tok det bare 6 timer før ungen var ute. Fikk feber under fødsel og baby fikk infeksjon, men ellers ingen komplikasjoner å snakke om. 

Anonymkode: f834e...13e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her gikk vannet, fikk stormrier ganske med en gang, ankom føden ca 30 min etter vannet gikk og da dabbet riene av, fikk drypp og en time etter ankomst på føden var kiddo ute ☺️

Anonymkode: d7818...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Startet med vannavgang begge gangene. Første gang begynte riene med én gang etterpå, og babyen ble født 1 time etter vannavgang.

Andre gang gikk vannet, men ingen rier. Ble satt i gang 24 timer etter vannavgang, med drypp. Riene startet like etter dryppet var i gang. Baby født 45 minutter etterpå. 

Anonymkode: d736c...726

AnonymBruker
Skrevet

Neppe det du vil høre, men etter mer enn 48 timer ble jeg omsider igangsatt med drypp. En forferdelig opplevelse, slik du hadde sist. Endte med akutt keisersnitt etter å ha hatt full åpning i fire timer og presset i to timer med null fremgang. 

Anonymkode: 4eb24...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...