Gå til innhold

Svar ærlig, har dere noen gang vert utro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang vert utro, og hvorfor var dere utro??

Har selv vert utro, men ikke med hun jeg er gift med nå. Grunn til at jeg var det den gang var at vårt sexliv stoppet opp. Vi var sammen i 17 år. Så sist på forholdet møtte jeg 4 forskjellige damer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvis jeg hadde vært det så hadde jeg nok ikke skrevet i tråden i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro fordi at jeg fikk ikke noe oppmerksomhet hjemme. Vi hadde ikke sex, tok aldri på hverandre, ingen godord.. Når jeg prøvde å ta initiativ ble jeg bare avvist. Gikk så fort jeg hadde mulighet.

Anonymkode: a323c...648

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, aldri. Har vært sammen med mannen min i 25 år og kunne aldri drømt om å gjøre noe slikt mot ham. Aldri.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
GiftM skrev (4 minutter siden):

Har dere noen gang vert utro, og hvorfor var dere utro??

Har selv vert utro, men ikke med hun jeg er gift med nå. Grunn til at jeg var det den gang var at vårt sexliv stoppet opp. Vi var sammen i 17 år. Så sist på forholdet møtte jeg 4 forskjellige damer. 

Har vært i flere lengre forhold der fyren har vært utro. Ene forholdet var på 5 år, andre på 2.5 år og tredje på 3.5 år. Jeg har aldri vært utro og har alltid vært veldig bevisst på å ikke legge opp til noe heller. 

Kvinne30. 

Anonymkode: ef132...70d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vært utro mange ganger. Mannen min har aldri tatt seg bryet med å gi meg en orgasme (jeg har vært giveren i senga), så da har jeg funnet andre som kan gi meg det. Ikke at det bare handler om orgasme, men også om samspillet og leken. Mannen min gidder (?) rett og slett ikke. 

Har vært gift I en årrekke, men jeg er usikker på hva jeg gjør når barna flytter ut. Har alltid hatt lyst på en mann som begjærer meg.

Anonymkode: c8425...8e9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, jeg har vært utro mange ganger. Mannen min har aldri tatt seg bryet med å gi meg en orgasme (jeg har vært giveren i senga), så da har jeg funnet andre som kan gi meg det. Ikke at det bare handler om orgasme, men også om samspillet og leken. Mannen min gidder (?) rett og slett ikke. 

Har vært gift I en årrekke, men jeg er usikker på hva jeg gjør når barna flytter ut. Har alltid hatt lyst på en mann som begjærer meg.

Anonymkode: c8425...8e9

Skjønner deg utrolig godt. Er nå vi lever så da trenger en å nyte. 

Skrevet

Nei, kunne ikke falt meg inn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg for sterk samvittighetssans til.

Anonymkode: 5102c...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri

Anonymkode: 26d19...2a4

Skrevet

Nei. Men eksen var utro mot meg og det ble slutt etter det. Forholdet hadde vært dødt i et år, så det var greit det ble som det ble og at det destruktive forholdet varte lenger. Eksen ble sur da jeg fikk ny kjæreste par måneder etter bruddet. Jeg ventet i hvert fall til det var offisielt slutt

Gjest Ghostface
Skrevet

Nei. Har aldri vært i forhold og er heller ikke en som ligger rundt. Hadde jeg vært i forhold, ville jeg ikke ha vært utro.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har vært i flere lengre forhold der fyren har vært utro. Ene forholdet var på 5 år, andre på 2.5 år og tredje på 3.5 år. Jeg har aldri vært utro og har alltid vært veldig bevisst på å ikke legge opp til noe heller. 

Kvinne30. 

Anonymkode: ef132...70d

Flere lengre forhold? 

Unnskyld at jeg sier det, men ingen av forholdene du har vært i anses som lange. 

Først etter 7 til 8 år anses som lange. Alt før er bare hvetebrødsdager. 

Anonymkode: eceb9...9a4

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri. Kunne aldri ha gjort noe sånt mot den jeg elsker.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Flere lengre forhold? 

Unnskyld at jeg sier det, men ingen av forholdene du har vært i anses som lange. 

Først etter 7 til 8 år anses som lange. Alt før er bare hvetebrødsdager. 

Anonymkode: eceb9...9a4

For noe tull

Anonymkode: fa80d...731

• Liker 2
Skrevet

Halvveis...  Angrer! Og ikke nødvendigvis bare fordi jeg var kjip mot andre, men kanskje heller mest fordi det var nok til å gi "selvrespekt/selvbildet" en seriøs bulk som aldri kan rettes ut...  :sprettoy:

Live&learnNsuch 🙃 :sukk:

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro. Har opplevd utroskap i ett forhold.

Anonymkode: ba3fe...951

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt ærlig, ja jeg har vært utro i alle forhold jeg har vært i.

Anonymkode: 99ec3...b5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det.

Men fantaserer ofte om å ha sex med mange andre kvinner, men det kommer alltid til å forbli fantasi 😍

Anonymkode: 6567a...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt en flørt, men ikke blitt fysisk..

Anonymkode: 899e5...da0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...