AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 Datteren fikk revnet sømmen helt underst (i skrittet) , og nå lurer jeg på hvordan jeg best kan få fikset den. Har prøvd å sy for hånd tidligere, men har gått opp igjen veldig fort. Har vurdert symaskin, men dressen har for og det gjør det mer krevende. Sømmen er nesten om et rett kryss, og 3/4 sømmer er ødelagt. Anonymkode: baca2...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg ville prøvd meg på å plukke opp sømmen i foret, sy sømmene med maskin fra innsiden, og så sy igjen foret - enten for hånd eller med maskin dersom det er nok stoff til at jeg kan tillate litt svinn i sømmen. Når jeg må sy i tynt forstoff (som er et innmari knot i seg selv) har jeg pleid å forsterke med å stryke litt stofflim over. Anonymkode: 04b96...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 Biltema selger tekstillim veldig sterkt limte fast glidelåsen på ene refleksbuksa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå