Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde at poenget med klagen var å unngå konteeksamen, men hvis jeg må konte uansett, hva er poenget med klagen da? Jeg fikk F, klaget, venter på svar som kanskje kommer om 3 uker, men konteeksamen er om 2 uker...

Anonymkode: a2a06...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta den på nytt. De gjør ofte det de kan for at du skal stå så en F er stort sett alltid en F.

Det samme skjedde meg i fjor med datoer. Jeg fikk tilbake kontekarakteren tre dager før konta, men da hadde jeg jo allerede lest i tre uker. Du trenger ikke legge inn mye innsats for å få en E.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
h/k skrev (40 minutter siden):

Bare ta den på nytt. De gjør ofte det de kan for at du skal stå så en F er stort sett alltid en F.

Det samme skjedde meg i fjor med datoer. Jeg fikk tilbake kontekarakteren tre dager før konta, men da hadde jeg jo allerede lest i tre uker. Du trenger ikke legge inn mye innsats for å få en E.... 

Tydeligvis trenger...Jeg trodde oppgaven min var dritbra og meget selvstendig, men fikk en skikkelig dårlig tilbakemelding. Trodde at F betydde null selvstendig arbeid eller at man har misforstått totalt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde at poenget med klagen var å unngå konteeksamen, men hvis jeg må konte uansett, hva er poenget med klagen da? Jeg fikk F, klaget, venter på svar som kanskje kommer om 3 uker, men konteeksamen er om 2 uker...

Jeg synes dette høres veldig rart ut. Har du hatt eksamen i sommer da?

Anonymkode: 67def...460

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg synes dette høres veldig rart ut. Har du hatt eksamen i sommer da?

I mai

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, hva er poenget med å klage hvis jeg uansett må konte? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tydeligvis trenger...Jeg trodde oppgaven min var dritbra og meget selvstendig, men fikk en skikkelig dårlig tilbakemelding. Trodde at F betydde null selvstendig arbeid eller at man har misforstått totalt 

Ba du om begrunnelse? Den skal jo komme etter få dager. Ds kjenner du jo grunnlaget for karakteren, og vet om det er vits i å konte eller ei 

AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (10 minutter siden):

Ba du om begrunnelse? Den skal jo komme etter få dager. Ds kjenner du jo grunnlaget for karakteren, og vet om det er vits i å konte eller ei 

det er ganske vanlig med to uker frist på begrunnelse. Kanskje ferien har spillt inn også her?

AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (53 minutter siden):

Jo, jeg fikk begrunnelsen og er delvis enig. Delvis. Men F?? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

det er ganske vanlig med to uker frist på begrunnelse. Kanskje ferien har spillt inn også her?

Begrunnelse + 4 uker klage 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært i samme situasjon? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg strøk på en eksamen (bestått/ikke bestått) en gang, klaget, tok konteeksamen, bestod konteeksamen, og fikk endret opprinnelig karakter til bestått etterpå. Så det faget hadde jeg plutselig bestått to ganger...

Anonymkode: 1d50a...858

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare sende mail til administrasjonen og spørre de hva du bør gjøre. 

Jeg hadde bare innstilt meg på å ta eksamenen på nytt og hadde begynt å lese meg opp i de nærmeste dagene. 

Anonymkode: a072f...8f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du må bare sende mail til administrasjonen og spørre de hva du bør gjøre. 

Jeg hadde bare innstilt meg på å ta eksamenen på nytt og hadde begynt å lese meg opp i de nærmeste dagene. 

Anonymkode: a072f...8f6

Da skjønner jeg ikke poenget med klagen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke poenget med klagen 

Du har eksamen om to uker. Kanskje starte å lese så du får en bedre karakter enn E hvis du er heldig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...