Gå til innhold

Jeg er sååå forbasket frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på i en evighet med å prøve å overføre låter til mp3 spilleren min.

Jeg har en Iaudio cw200. Jeg måtte lete etter programmet da jeg ikke finner cden som følger med. Problemet er at jetshell (programmet) ikke finner usb. Har merket at ikonet for printeren min dukker opp når jeg plugger den i og jeg skjønner lite :sur:

Jeg har lastet ned to drivere, men det virker som de ikke har åpnet seg. Det er .sys og .inf fil, hvorfor ikke exe? Noen som kan hjelpe? Eller vet hvordan jeg kan søke eller lignende etter usb kabelen som står i som den tydeligvis ikke finner/ tar feil av... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil, så trenger du ikke noen programvare til iAudio-spillere. Den skal dukke opp som en ekstra bokstav i fil-behandleren din.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Kanskje usb-porten din ikke er en høyhastighetsport? For at min gamle pc skulle finne min mp3 spiller var jeg nødt til å kjøpe nytt usb-kort....

Skrevet

Du må kanskje velge en manuell installasjon(legg til/fjern maskinvare på kontrollpanelet ditt) av MP3-spilleren og vise hvor driverene (sys og inf-filene) ligger.

Skrevet
Hvis jeg ikke tar feil, så trenger du ikke noen programvare til iAudio-spillere. Den skal dukke opp som en ekstra bokstav i fil-behandleren din.

Jo, jeg trenger nok programvare til denne mp3 spilleren siden den ikke er av den nyeste typen :)

Skrevet
Kanskje usb-porten din ikke er en høyhastighetsport? For at min gamle pc skulle finne min mp3 spiller var jeg nødt til å kjøpe nytt usb-kort....

Jeg har en ny laptop, så tror nok ikke det er problemet, men takk for tips :)

Skrevet
Du må kanskje velge en manuell installasjon(legg til/fjern maskinvare på kontrollpanelet ditt) av MP3-spilleren og vise hvor driverene (sys og inf-filene) ligger.

Det fikk jeg hjelp til av en kyndig data kamerat i dag, men han fikk det heller ikke til. Ser ut som jeg må kjøpe meg en ny mp3 spiller.... :tristbla:

Skrevet

Da er det nokk noe med strømmtilkobbling... Det har skjedd til meg også. på min data så har jeg usb både frampå å bakpå... jeg har bestandi brukt den frampå men så klikka det.. så jeg prøvde den bakpå å da gikk det.

Tror i allefall det er det :);)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Gå inn på produsenten sine sider, så finner du noen drivere til den aktuelle mp3-spilleren. Test nå i alle fall dette før du kjøper ny mp3-spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...