Kvalitet Skrevet 31. juli 2022 #1 Skrevet 31. juli 2022 Dette er et spørsmål til de som ikke spiser sukker. Betyr dette at dere unngår direkte sukker i form av sjokolade, desserter, sukker på jordbær, eller innbærer det også at dere ikke spiser indirekte sukker, dvs. mat som er tilberedt med sukker eks ketchup, tomatsaus osv 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 For min del; bare at jeg ikke liker søtsmaken. Så drikker aldri ting som brus, og spiser ikke typisk sukker-godteri. Å sukre noe som er så søtt som jordbær fremstår spinnvilt for meg😅 Jeg kan spise sjokolade, men får nok etter 2-3 biter. Kaker og desserter takker jeg ja til kun om jeg føler jeg må av høflighetshensyn. Ellers bruker jeg sukker i matlaging, for eksempel når jeg lager tomatsauser. Anonymkode: 72669...6e1 1
Malindalin Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Holder meg unna sjokolade, smågodt, dessert og lignende men er ikke fanatisk så spiser mat som er tilsatt litt sukker ja 😊 (som de eksemplene du nevner) 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Om der ikke finnes sukkerfrie alternativer, avstår jeg i noen tilfeller og andre ganger spiser jeg med sukker Anonymkode: e75f0...463 1
Brunhilde Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 For meg er det så enkelt som at jeg dropper typiske søtsaker som sjokolade, smågodt og is. Jeg kan godt ha litt sukker på jordbær, jeg bruker sukker i bakst og jeg runder gjerne av pastasausen med bittelitt sukker om det trengs. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå