Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et spørsmål til de som ikke spiser sukker. Betyr dette at dere unngår direkte sukker i form av sjokolade, desserter, sukker på jordbær, eller innbærer det også at dere ikke spiser indirekte sukker, dvs. mat som er tilberedt med sukker eks ketchup, tomatsaus osv 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del; bare at jeg ikke liker søtsmaken. Så drikker aldri ting som brus, og spiser ikke typisk sukker-godteri. Å sukre noe som er så søtt som jordbær fremstår spinnvilt for meg😅

Jeg kan spise sjokolade, men får nok etter 2-3 biter. Kaker og desserter takker jeg ja til kun om jeg føler jeg må av høflighetshensyn. 

Ellers bruker jeg sukker i matlaging, for eksempel når jeg lager tomatsauser. 

Anonymkode: 72669...6e1

• Liker 1
Skrevet

Holder meg unna sjokolade, smågodt, dessert og lignende men er ikke fanatisk så spiser mat som er tilsatt litt sukker ja 😊 (som de eksemplene du nevner) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om der ikke finnes sukkerfrie alternativer, avstår jeg i noen tilfeller og andre ganger spiser jeg med sukker

Anonymkode: e75f0...463

• Liker 1
Skrevet

For meg er det så enkelt som at jeg dropper typiske søtsaker som sjokolade, smågodt og is. Jeg kan godt ha litt sukker på jordbær, jeg bruker sukker i bakst og jeg runder gjerne av pastasausen med bittelitt sukker om det trengs.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...