Gå til innhold

frisinnete kvinner er utrolig praktiske anlagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

de vet hva de trenger å ha på seg til enhver tid, og kan lett ha sex med en veltalende mann og som fenger henne.

hvilke steder har du hatt sex med mann?

Anonymkode: 6f9c2...76f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*praktisk anlagte

Anonymkode: f815a...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hva har det å gjøre med å være praktisk anlagt?  Har hatt sex i skogen, i sjøen, på stranda osv, føler at jeg er relativt frisinnet som person, men ikke spesielt praktisk. 

Anonymkode: 34102...7c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener at de hele tiden planlegger for å kunne ha sex? Tja, det er vel ikke umulig. Men jeg tviler på at det er mange som går med truse med fransk åpning under skjørt, bare for at det skal være enkelt å få pult. 

Anonymkode: 1aa1e...4af

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener at de hele tiden planlegger for å kunne ha sex? Tja, det er vel ikke umulig. Men jeg tviler på at det er mange som går med truse med fransk åpning under skjørt, bare for at det skal være enkelt å få pult. 

ja, noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hæ? Hva har det å gjøre med å være praktisk anlagt?  Har hatt sex i skogen, i sjøen, på stranda osv, føler at jeg er relativt frisinnet som person, men ikke spesielt praktisk. 

Anonymkode: 34102...7c4

men du planla det hele, og hadde forventning til akkurat det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente ei i ungdommen som var "frisinnet" og glad i sex. Hun gikk alltid uten truse på fest. På alle jeansene hadde hun skjært bort foret i lommene, slik at både hun og andre kunne få enkel tilgang. Så ja, de finnes. 

Satt på spissen så havner vel alle som har komdomer i veska i samme kategori. De har jo praktisk planlagt for sex. 

Ta deg sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...