Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Del Skrevet 20. november 2005 Bare lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med hvor mye en nyutdannet apotektekniker ligger på i grunnlønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #2 Del Skrevet 20. november 2005 På Farmasiforbundet sine sider så finner du tariffavtalene. Hvis jeg leser dem riktig så ser det ut til at en begynnerlønnen for en apotektekniker varierer mellom 212.844,- og 219.900,- per år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claire Skrevet 21. november 2005 #3 Del Skrevet 21. november 2005 Litt utenfor tema, men i Oslo-omårdet er det vanskelig å få jobb som apotektekniker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #4 Del Skrevet 21. november 2005 Min onkel er apotektekniker og han tjener 390.000,- i Trondhjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 22. november 2005 #5 Del Skrevet 22. november 2005 Min onkel er apotektekniker og han tjener 390.000,- i Trondhjem. ← Oj, det var mye! Jeg vet om apotekteknikere (med ansiennitet) som ligger på 240 - 250 000,- i året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #6 Del Skrevet 22. november 2005 Min onkel er apotektekniker og han tjener 390.000,- i Trondhjem. ← Jøss. Er du sikker på at han ikke er reseptar eller farmasøyt? For i hvert fall ifølge tariffen så har en apotektekniker en topplønn på ca 270.000,- Så selv om han har fått noen lokale tillegg osv. så tjener ha fryktelig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 23. november 2005 #7 Del Skrevet 23. november 2005 Han som tjener 390 000,- må være reseptar eller farmasøyt! Har mange kollegaer som har jobbet i min arbeidsplass i maaaaange år og de er ikke i nærheten av 390 tusen, og enda med med ansvarsoppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter her Skrevet 25. november 2005 #8 Del Skrevet 25. november 2005 Takker for svar! Nå veit jeg at min lønn blir 114 kr timen siden jeg er nyutdannet! Var litt teit å spørre om det samme dagen jeg begynte i jobb derfor er det veldig kjekt med kvinneguiden! Takk til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 25. november 2005 #9 Del Skrevet 25. november 2005 Takker for svar! Nå veit jeg at min lønn blir 114 kr timen siden jeg er nyutdannet! Var litt teit å spørre om det samme dagen jeg begynte i jobb derfor er det veldig kjekt med kvinneguiden! Takk til alle ← Det er ikke teit å spørre om det da, selvom det er første dagen? Du jobber jo for å få penger (sånn i tillegg til å gjøre en god jobb og hjelpe kundene på apoteket så klart... ) Og det skal stå i kontrakten din hva begynnerlønna di er. Hvis du ikke har sett noen kontrakt, snakk med sjefen din med en gang. Apotekere er stort sett ryddige mennesker (jobber på apotek selv...) Og en ting til, orgaiser deg i Farmasiforbundet. Da for du hjelp hvis det skulle bli noe kluss med lønna eller om du skulle miste jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå