Gå til innhold

har du gått toppløs i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det befriende endelig å kaste bh å kunne gå toppløs? hvem var du sammen med?

alder?

Anonymkode: e5a6f...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg går ikke toppløs annet enn på mitt eget bad.

• Liker 2
Skrevet

Nei, går ikke toppløs i offentligheten, ser  ingen grunn til det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Runketråd?

Anonymkode: b9b82...9f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. Går på naturiststrand uten en tråd. 

Anonymkode: 251e5...f9c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver dag det har vært sol. Leide hus i Spania, og der gikk jeg toppløs både på stranden og "hjemme" på egen tomt. Vi har stor åpenhet om nakenhet i vår familie, så jeg tror ikke jeg hadde på meg topp noen gang hjemme. 

Anonymkode: 6849a...2ef

• Hjerte 1
Skrevet

Går aldri toppløs uansett hvor jeg er annet enn i dusjen.

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Tvillingsjel skrev (10 timer siden):

Nei. Jeg går ikke toppløs annet enn på mitt eget bad.

Samme her. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det så kaldt og har vært i hele sommer omtrent at vi alle har gått i ullundertøy.......

Anonymkode: e8351...936

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke noe behov for at fremmede skal se meg halvnaken og føler meg blottlagt uten overdel. Jeg setter heller ikke pris på å se andre kvinners nakne bryster fordi det føles for intimt. Jeg blir og mektig irritert at man lager en slags likestillingsak av dette, da kvinnebryst og mannebryst har helt ulik funksjon. Folk må for all del bare kle seg naken om de ønsker det, men ta det på en nudiststrand eller privat naken-hagefest, så vi andre slipper få andres nakne kropper presset på oss. 

Anonymkode: e0893...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg har ikke noe behov for at fremmede skal se meg halvnaken og føler meg blottlagt uten overdel. Jeg setter heller ikke pris på å se andre kvinners nakne bryster fordi det føles for intimt. Jeg blir og mektig irritert at man lager en slags likestillingsak av dette, da kvinnebryst og mannebryst har helt ulik funksjon. Folk må for all del bare kle seg naken om de ønsker det, men ta det på en nudiststrand eller privat naken-hagefest, så vi andre slipper få andres nakne kropper presset på oss. 

Anonymkode: e0893...3f2

Enig med deg i at det ikke skal prakkes på andre.

Selv er jeg toppløs så sant det er mulig. Men jeg styrer unna offentlige strender her hjemme. Jeg søker mot litt mer avsides steder. Her gjelder regelen om at den som er der først, bestemmer. Så om jeg er der først, toppløs, så må nestemann som kommer akseptere det, eller gå videre. 

Anonymkode: 8eb0b...260

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med deg i at det ikke skal prakkes på andre.

Selv er jeg toppløs så sant det er mulig. Men jeg styrer unna offentlige strender her hjemme. Jeg søker mot litt mer avsides steder. Her gjelder regelen om at den som er der først, bestemmer. Så om jeg er der først, toppløs, så må nestemann som kommer akseptere det, eller gå videre. 

Anonymkode: 8eb0b...260

Her er jeg også. Går gjerne naken for den saks skyld, men vil ikke prakke det på andre.

Anonymkode: 865b0...143

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke komfortabel med å gå toppløs. Sånn er det bare.

Anonymkode: 397de...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Nei går kun toppløs på badet og når jeg skal sove.

Anonymkode: dd337...f20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Var det befriende endelig å kaste bh å kunne gå toppløs? hvem var du sammen med?

alder?

Anonymkode: e5a6f...1b8

Nei.

voksen

Anonymkode: 5438b...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...