AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Er det bare meg som synes det er irriterende å ha lange kjønnslepper som henger å dingler?😅🙃 vanskelig å shave seg nedentil å leppene blir ofte most når man har på streng, altså klemt utenfor trusa. 😂 synes bare det er litt morsomt, men samtidig føler jeg det er flaut på en måte også. Å at menn synes det er turn off osv osv. vil gjerne høre deres mening om det, å om det bare er andre som føler med komplikasjonene med lange kjønnslepper😅 Anonymkode: 23175...925 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Skrevet 31. juli 2022 Aldri tenkt at det er noe problem 😅 De er som de er. Anonymkode: 28b17...118 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Kjøp større str i g-streng så faller de ikke ut lengre. Anonymkode: a07be...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Kjøp andre truser? Anonymkode: fb5cc...83b 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Tenker på det hele tiden, de er plagsomme, men det som stresser meg mest er kanskje menns syn på dem. Ikke alle, men noen. Anonymkode: 5ea17...0f3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 Leit du føler det sånn. Jeg syns det er fint med ulikheter. Når du shaver kan du bare legge de inntil og nedover i de indre kjønnsleppene så barberer du bare forsiktig rundt. Anonymkode: 7e257...907 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 Jepp, opererte. Aldri angret en dag, folk kan si hva de vil og jeg bryr meg katta om utseende, hadde gjort det på nytt uten å nøle. Bikini og truser er en annen verden, ingenting som kommer i klem, fungerer å sykle (ikke begynn å nevn mannfolk og pung, den er foran og ikke i klem under ei truse på en spinningsykkel, den som vet de vet.) Ikke minst lettere med barbering, mindre bakteriell vaginose som jeg plagdes med før og ørten kurer for, lettere å gå tur uten å rette opp noe som kom i klem i trusekanten.. kunne skrevet side opp og side ned, og ingenting handler om utseende. Eneste jeg angrer er at jeg ikke gjorde det før. Anonymkode: 73d94...7bb 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp, opererte. Aldri angret en dag, folk kan si hva de vil og jeg bryr meg katta om utseende, hadde gjort det på nytt uten å nøle. Bikini og truser er en annen verden, ingenting som kommer i klem, fungerer å sykle (ikke begynn å nevn mannfolk og pung, den er foran og ikke i klem under ei truse på en spinningsykkel, den som vet de vet.) Ikke minst lettere med barbering, mindre bakteriell vaginose som jeg plagdes med før og ørten kurer for, lettere å gå tur uten å rette opp noe som kom i klem i trusekanten.. kunne skrevet side opp og side ned, og ingenting handler om utseende. Eneste jeg angrer er at jeg ikke gjorde det før. Anonymkode: 73d94...7bb Hvor mye koster det? Anonymkode: 9e2bb...da5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 Jeg også har operert og angrer ikke. Var helt forferdelig å ha lange kjønslepper, de kom i klem, gnagsår og måtte nærmest «stappes» på plass i undertøy. Blir forbannet når folk tror at dette er en operasjon kun for å se bedre ut nedentil! Anonymkode: 14574...240 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 Betalte vel ca 14 000, noen år siden. Vet ikke hva prisene er i dag, men kjapt googlesøk gir nok den infoen. Verdt hver krone, kjørte selv hjem etter inngrep. Er enig i at det ikke er noe som skal utføres for skjønnhetsideal, men det er det heller ikke for mange av oss. Synes det er synd at mange går rundt med store plager som lett kan fikses kun fordi det ikke skal være innafor å endre på det. Anonymkode: 73d94...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 Jeg har lange ytre kjønnslepper og litt stor klitoris. Det er også plagsomt. Det er krevende å barbere og ved sykling, og enkelte sittestillinger, samt hesteridning blir det ubehagelig pga klitorisen som kommer i klem. Hørt få snakke om denne problematikken og jeg har holdt det for meg selv. Er jo lite å gjør med det. Kan jo ikke akkurat operere klitorisen heller😣😬 Og ville sikkert bare sett enda rarere ut om jeg opererte/reduserte ytre kjønnslepper, for da ville klitorisen vist enda bedre og lettere blitt assosiert med en mini penis😅 Anonymkode: dd834...83a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 1.26): Er det bare meg som synes det er irriterende å ha lange kjønnslepper som henger å dingler?😅🙃 vanskelig å shave seg nedentil å leppene blir ofte most når man har på streng, altså klemt utenfor trusa. 😂 synes bare det er litt morsomt, men samtidig føler jeg det er flaut på en måte også. Å at menn synes det er turn off osv osv. vil gjerne høre deres mening om det, å om det bare er andre som føler med komplikasjonene med lange kjønnslepper😅 Anonymkode: 23175...925 Her må du bare skjerpe deg. Lange kjønnslepper er virkelig ikke et problem. Du trenger strengt tatt ikke barbere deg heller. Med lange kjønnslepper er du mer følsom enn de med korte. Det er forsket på. Anonymkode: cf157...40b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå