AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Du som blir med/tar med noen hjem fra byen, drar dere til deg eller den andre? Hvorfor velger du som du gjør? Hva er ulemper og fordeler med å dra til seg selv fremfor å dra til den andre? Anonymkode: 57164...93a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Kommer litt an på, dersom det er en helt «random» jeg møtte på byen går jeg som regel hjem til han. Syns det er deilig at jeg kan gå når jeg vil dagen etter. men er det noen jeg kjenner til fra før, eller har vært med flere ganger tar jeg han kanskje med hjem. Men det har oftest vært fordi jeg har bodd mer sentralt. Er for så vidt greit å ikke måtte stresse med å flytte på seg dagen derpå. Men oppsummert foretrekker jeg å dra hjem til han! Anonymkode: 6e947...377
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Samma det! Ikke alltid det er vits å dra tio noen heller. Man kan godt knulle utendørs feks Anonymkode: 82470...d9a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Nå på sommeren skjer det utendørs... Suger gjerne i en park eller noe annet litt skjult..går fint å knulle også, ri eller doggy.... Ridde seneste sist helg Anonymkode: 65289...241 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå