Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 års forhold er slutt. Jeg vet at jeg har virket kynisk her. Men jeg er bare et menneske. Så nå griner jeg. Og jeg greier ikke slutte i dag.. Det er så vondt. 

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (Akkurat nå):

18 års forhold er slutt. Jeg vet at jeg har virket kynisk her. Men jeg er bare et menneske. Så nå griner jeg. Og jeg greier ikke slutte i dag.. Det er så vondt. 

Det er naturlig og sunt, du har mye vondt å gi slipp på. Har lest mange av innleggene dine. Vit at dette vil gå over og at du gråter og slipper følelsene løs bare hjelper deg i frigjøringsprosessen. Sender deg en varm klem ❤️

Anonymkode: 4bdfb...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det gjør veldig godt å grine skikkelig ut, etterpå vil nye krefter komme.

Anonymkode: 1f3b9...3e2

Skrevet

Helt forståelig at du gråter og sørger. Samlivsbrudd er en livskrise, og det er veldig naturlig at det kommer reaksjoner. Ta godt vare på deg selv i den kommende tiden. Varme klemmer sendes din vei ❤️:klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, ble dumpa for en uke siden. Kom som lyn fra klar himmel. Går i ring, sjokk og vantro er nok måten jeg vil beskrive det på.

Og ja, sinne. Bruker det til å holde meg oppreist.

Anonymkode: 71477...f68

• Hjerte 1
Skrevet

❤️

Skrevet

Jeg griner. Visste at det måtte komme til slutt. Omtanken fra dere varmer mere enn dere skjønner. 

I morgen, kommer til å være soldat igjen. X. Sambo kommer innom. Broren hans kommer, være høflig, fornuftig, han skal ligge over. Har ordnet seng til han. 

jeg deler ikke soverom med x sambo. Har hatt eget soverom i 6 mnd. Men dette er vanskelig. Jeg har har begynt å få reaksjon. Griner hele tiden. Samtidig skal jeg være oppegående og vertinne. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (8 timer siden):

...dette er vanskelig. Jeg har har begynt å få reaksjon. Griner hele tiden. Samtidig skal jeg være oppegående og vertinne. 

La eksen din være vert. 

Anonymkode: 6e5db...8f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere skilles?

Anonymkode: f7c1a...8a6

Skrevet

Jeg har kommet meg gjennom dagen. Å grine, betyr for meg, jeg har fortsatt følelser. Det må ut noen ganger. Renselse. Vi dør ikke av kjærlighetssorg. Det er livets gang. Visste at reaksjonen måtte komme. Sånn er livet. Bretter opp ermene igjen, steinhard utvendig. Er hyggelig og praktisk. Det går sikkert en mnd eller 2, og gråter igjen. Jeg dør ikke av tårer. Tøffe tak. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at jeg kan virke kynisk i endel kommentarer. Det er overlevelsesmoduset mitt. Fakta, jeg er menneskelig. Jeg gråter ikke ofte. For 20 år siden, i skilsmisse, gråt ikke på 2 år. Steinhard. Overlevelsesstrategi. Da jeg endelig gråt, trodde familie det hadde klikket for meg. For meg, jeg har følelser. Sånn er det litt nå og. Til familie, forbudt å vise følelser. Må være oppegående, steinhard. De spør, går det bra, men vil ikke ha det ærlige svaret. Nei, det går ikke bra. Jeg føler meg helt forferdelig. Vet at det går over. Akkurat nå, en skikkelig sorg. Vet at det går over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...