Gå til innhold

Sony Ericsson k700i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innser motvillig at min tre år gamle mobil må skiftes ut. Hat problemer med at lyden i samtalen ikke kommer fram, så da er den lite brukendes som telefon...

Mine krav til ny telefon er som følger:

-må ha god antenne! Det er veldig dårlige mottagerforhold her jeg bor (selv om jeg bor midt i byen..), så dette er viktig. Siden jeg ikke har fasttelefon må den være god å snakke i.

-robust og holdbarhet. Jeg er ikke blant dem som kjøper meg ny telefon hvert år.

-kamera er jo standardutstyr til de fleste telefoner nå. Men med 1 mx blir jo ikke kval særlig bra?

-radio. Men må være av tilstrekkelig kval til at den kan brukes.

-aller helst blåtann til å overføre bilder. Har hørt at sony ericsson er den telefonen som fungerer best med mac, stemmer det?

-batterilevetid selvsagt

Tenkte på SE k700i, er dette en bra telefon? har funnet den til kun 1300 kr, får man mye telefon for pengene da synes dere?

Andre telefoner som er til mitt bruk, synes dere?

Forslag mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes 1300 for denne telefonen som trossalt begynner å bli ganske "gammel" nå er ganske mye...

Men jeg liker telefonen.

Mottakerforholdene er vel ikke helt på topp, synes jeg - i allefall ikke på radio.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Har du da forslag til en annen telefon som er bedre i den prisklassen? Jeg skal ha telefon uten abonnement og bindingstid, samt oppfylle de kravene jeg skrev i første inlegget.

Jeg har ikke så greie på mobiltelefoner, derfor jeg spør :)

Skrevet

k7001 er helt ubrukelig. Knappene er elendige, blir fort ødelagt og er for små. Det er kronglete å skrive meldinger og batteritiden er kort.

Skrevet

Fint å få svar! :)

Men er det ingen som kan anbefale meg en annen telefon som er bedre i den prisklassen?

Hjelper ikke å vite hvilken telefon jeg ikke skal kjøpe, når jeg også trenger å vite hvilken jeg skal kjøpe!

Skrevet

Batterilevetiden på den er helt normal.

Telefoner i dag har myye mindre batt.levetid er eldre du kanskje er vant til..

Gjest hilli ii
Skrevet
Batterilevetiden på den er helt normal.

Telefoner i dag har myye mindre batt.levetid er eldre du kanskje er vant til..

Det kan nok hende. Hvis alle nyere telefoner har så lav batteritid så tror jeg at jeg beholder den to år gamle jeg har. Batterilevetiden er det viktigste på en telefon for meg(utenom muligheten til å ringe da), ikke fancy skjermbilder.

Skrevet
Det kan nok hende. Hvis alle nyere telefoner har så lav batteritid så tror jeg at jeg beholder den to år gamle jeg har. Batterilevetiden er det viktigste på en telefon for meg(utenom muligheten til å ringe da), ikke fancy skjermbilder.

Helt enig. Men jeg mener å ha lest et sted at de "nyere" k700i-telefonene har bedre batterilevetid en de første... Har hørt om folk som har hatt problemer med å lade SE-telefoner. Jeg tror det stemmer at SE fungerer best mot Mac, men hvor "dårlig" andre funker vites ikke.

Hva med Nokia 6020? Har ikke telefonen selv, men den skal oppfylle de kriteriene som nevnes.

Skrevet

Vil faktisk anbefale de fleste av Samsungtelefonene. Sony Ericsson har ikke verdens beste batterikapasitet, og henger seg opp en del, og er nesten på hakket verre enn Nokia. Desutten får du med 2 batterier til alle Samsungtelefonene, og skjermen på de pleier å være kjempebra!

Skrevet

Sjekk ut nye generasjonene til Panasonic. Litt vanskelige å få fatt i, desverre, men virkelig verd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...