AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Noen kvinner som har gjort det? Rett og slett bare innsett og akseptert at det ikke er noe vits å lete mer, det er ingen aktuelle som vil ha en. (Nei, sikter ikke mot kjekkaser, jeg er ikke innbilsk). Det er uutholdelig å forsøke å strekke til. Tror jeg vil få det mye bedre om jeg bare gir opp dette jaget etter å se bra ut for å fange en mann. Det er som å sminke en gris, det er fortsatt en gris. Det er så tydelig at man prøver å være noe man ikke er. Anonymkode: 5e1ae...79b 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 har du gjort ditt beste med det du kan kontrollere da? jeg vet om ei som er 40-45 som ser ut som hu er 50+ , kort tynt hår og har mer rynker enn en rosin ,dårlig tenner etc. hun er en kjempe fantastisk person, sprudlende, glad, smiler etc. annet en personlighet hun har gående er at hu er tynn, men hun er egentlig for tynn. hun har mann som er "normal" ikke no superkjekkas, litt ølmage men. Tror du kan klare det også. vet om flere "stygge" damer som har menn jeg ville sett på som over dem i utseende, men begge er veldig hyggelige personer. Anonymkode: e25ca...809 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 kan hende det er alderen da. disse er ikke tinder generasjonen. 40+ begge. Anonymkode: e25ca...809
Jdz Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 (endret) Er du sikker på at du er stygg da? For jeg kjenner svært få, om noen mennesker, kvinner eller menn, som faktisk er stygge. Kanskje du ikke skal prøve å "sminke grisen" og slå deg til ro med at du er den du er? Jeg hadde en lang periode hvor jeg var sykelig opptatt av eget utseende og brukte alt for mye tid på å se bra ut, men jo hardere jeg prøvde jo dårligere selvtillit fikk jeg. Etter å ha jobbet med meg selv, mitt eget selvbilde og senket skuldrene, løste mye seg selv. Jeg så sikkert, teknisk sett, bedre ut før, men jeg er likevel mer fornøyd når jeg ser meg i speilet nå. Kjæreste har jeg også 😊Til syvende og sist tror jeg ikke utseende betyr så mye, de fleste av oss er ute etter en partner og ikke en pyntegjenstand. Dårlig selvtillit og dårlig selvbilde kan derimot være et stort hinder. Kanskje er det ikke utseende i seg selv du må jobbe, men hvordan du ser deg selv. Start heller hver dag med å se deg selv i speilet og si til deg selv at du ser bra ut ❤️ Ja, jeg er mann, men dette er faktisk ikke et rent kvinneproblem. Menn er bare mye dårligere til å innrømme egen usikkerhet. Endret 31. juli 2022 av Jdz 8 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Tanta mi er ikke noen blendende skjønnhet, det sier hun også selv, men hun ble tidlig gift med min onkel og de har to barn. Hun har alltid vært seriøs med utdanning og jobb og vært engasjert i å arrangere ting for familie og venner, og å drive med sport og hobby med andre. Hun er sosial og flink med penger. Hun har rett og slett veldig mye å tilby utover utseendet. Nå ville jeg aldri sagt at hun er stygg, for hun har utstråling. Gjør det beste ut av det du har, så møter du noen du matcher med 😀 Anonymkode: b3401...e2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #6 Skrevet 31. juli 2022 Jdz skrev (7 timer siden): Er du sikker på at du er stygg da? For jeg kjenner svært få, om noen mennesker, kvinner eller menn, som faktisk er stygge. Kanskje du ikke skal prøve å "sminke grisen" og slå deg til ro med at du er den du er? Jeg hadde en lang periode hvor jeg var sykelig opptatt av eget utseende og brukte alt for mye tid på å se bra ut, men jo hardere jeg prøvde jo dårligere selvtillit fikk jeg. Etter å ha jobbet med meg selv, mitt eget selvbilde og senket skuldrene, løste mye seg selv. Jeg så sikkert, teknisk sett, bedre ut før, men jeg er likevel mer fornøyd når jeg ser meg i speilet nå. Kjæreste har jeg også 😊Til syvende og sist tror jeg ikke utseende betyr så mye, de fleste av oss er ute etter en partner og ikke en pyntegjenstand. Dårlig selvtillit og dårlig selvbilde kan derimot være et stort hinder. Kanskje er det ikke utseende i seg selv du må jobbe, men hvordan du ser deg selv. Start heller hver dag med å se deg selv i speilet og si til deg selv at du ser bra ut ❤️ Ja, jeg er mann, men dette er faktisk ikke et rent kvinneproblem. Menn er bare mye dårligere til å innrømme egen usikkerhet. Utrolig bra skrevet 😊 Anonymkode: 976ea...665 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 Jeg innså veldig tidlig at jeg ikke var den «hotteste i klassen» og at her må man jobbe med andre deler ved seg selv. Jeg kan ikke endre høyden min, eller utseende på hverken nese, ører eller generelt ansiktet mitt. Helt uaktuelt å operere noe som helst. Så fant ut før jeg ble 18 at jeg måtte heller jobbe med personligheten. Hvis noen synes jeg var stygg så fikk de bare gå videre. Utseende er ikke målet i livet. Og helt ærlig så synes jeg mennesker som stadig klager over eget utseende er utrolig slitsomme å være med. Fokuser på å leve livet. Jeg fikk meg en mann, gode venner og flotte barn. Nå vet jeg at jeg kanskje ikke burde uttale meg, men mitt inntrykk er at etter Tinder kom har verden for de single blitt mye mer utseendefokusert og det er så trist. Alle er på jakt etter et vakkert ansikt og bryr seg ikke om personen bak ansiktet. Jeg jobber til daglig med mennesker, mest ungdom. Og er enig i det brukeren over her skriver. Det er ufattelig mange flotte mennesker, ytterst sjelden jeg ser noen som er direkte stygge. Håper du får til å jobbe med selvtilliten din, og gå med ryggen rak. Anonymkode: 0d9af...031 9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: er ingen aktuelle som vil ha en Enten må du utvide horisonten på hvem du synes er bra nok, eller du må bli mer attraktiv selv, eller du må forbli singel (og eventuelt ha sex med menn du ikke kan få). Det er jo de realistiske mulighetene. Anonymkode: 6062a...778 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 Mange lider av en psykisk lidelse som gjør at de tror at de er styggere enn de er, mens de i virkeligheten har et normalt utseende. Å ikke lykkes med å finne en kjæreste handler mer om personlighets trekk, manglende selvfølelse, selvtilitt og lite erfaringer med å bygge vennskap og kommunisere og snakke med det annet kjønn. Anonymkode: f6867...7e3 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enten må du utvide horisonten på hvem du synes er bra nok, eller du må bli mer attraktiv selv, eller du må forbli singel (og eventuelt ha sex med menn du ikke kan få). Det er jo de realistiske mulighetene. Anonymkode: 6062a...778 For noen kvinner så er det jo siste alternativ som er eneste mulighet. Jeg kan ikke gå lavere i standard, og jeg klarer ikke bli mer attraktiv. Uten å bruke hundre tusener på operasjoner. Anonymkode: c73a3...972 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #11 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noen kvinner så er det jo siste alternativ som er eneste mulighet. Jeg kan ikke gå lavere i standard, og jeg klarer ikke bli mer attraktiv. Uten å bruke hundre tusener på operasjoner. Anonymkode: c73a3...972 Du kan ikke spise sunnere, trene noe mer, jobbe med sosiale ferdigheter og holdninger. Du har nådd taket i personlig utvikling? Anonymkode: 42451...dba 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #12 Skrevet 31. juli 2022 Det er kjempevanskelig. Jeg er ikke pen, det har jeg skjønt. Tinder er ikke noe vits overhodet. Jeg blir godt likt når jeg først treffer folk, men på datingapper er jeg lavest på rangstigen. God jobb, god lønn, tar vare på utseendet, kler meg pent og feminint osv, men fjeset får jeg ikke gjort noe med. Så da er jeg nå alene da. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke spise sunnere, trene noe mer, jobbe med sosiale ferdigheter og holdninger. Du har nådd taket i personlig utvikling? Anonymkode: 42451...dba Nå tenker jeg på fysisk attraktiv, som var tema i HI. Jeg spiser sunt og trener. Jeg blir ikke penere av det. Anonymkode: c73a3...972 4 1
Overaltalltid Skrevet 31. juli 2022 #13 Skrevet 31. juli 2022 (endret) Gjør det du kan for å se bra ut.. og vær et godt menneske. Værste folk er de som er stygge både på utsiden og innsiden 🫣 Endret 31. juli 2022 av Overaltalltid 1
Overaltalltid Skrevet 31. juli 2022 #14 Skrevet 31. juli 2022 Og ps... Alle er pene for noen.. just saying.. pen er relativt ❤️ 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #15 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enten må du utvide horisonten på hvem du synes er bra nok, eller du må bli mer attraktiv selv, eller du må forbli singel (og eventuelt ha sex med menn du ikke kan få). Det er jo de realistiske mulighetene. Anonymkode: 6062a...778 Skal slå meg til ro med å være alene. Skal i alle fall ikke ligge med mannfolk som bare vil tømme seg i hvem som helst. Anonymkode: 5e1ae...79b 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #16 Skrevet 31. juli 2022 Hvordan er du stygg da? Hva, rent konkret, er problemet? Sånn som du skriver får jeg inntrykk av at du er i toppform, kjempehyggelig og har stålkontroll på økonomien, dvs. alt du kan påvirke selv, men likevel er du altså ekstremt uattraktiv. Så... hvordan? Anonymkode: 4824b...edd 1
bettsa Skrevet 31. juli 2022 #17 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen kvinner som har gjort det? Rett og slett bare innsett og akseptert at det ikke er noe vits å lete mer, det er ingen aktuelle som vil ha en. (Nei, sikter ikke mot kjekkaser, jeg er ikke innbilsk). Det er uutholdelig å forsøke å strekke til. Tror jeg vil få det mye bedre om jeg bare gir opp dette jaget etter å se bra ut for å fange en mann. Det er som å sminke en gris, det er fortsatt en gris. Det er så tydelig at man prøver å være noe man ikke er. Anonymkode: 5e1ae...79b Jeg synes ikke noen mennesker skal slå seg til ro med at de er stygge. Skjønnhet ligger i øyet som ser. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #18 Skrevet 31. juli 2022 Tror livet ditt blir rikere om du slutter å legge så stor vekt på utseendet. Utvikle personligheten din istedet, og tren, spis sunt og kle deg ordentlig. Det kan ga positive ringvirkninger som at kroppsholdningen blir bedre og selvtilliten øker, og plutselig så blir du mer attraktiv. Pessimisme og selvhat er ikke attraktivt i alle fall. Anonymkode: ba855...af8 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #19 Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er du stygg da? Hva, rent konkret, er problemet? Sånn som du skriver får jeg inntrykk av at du er i toppform, kjempehyggelig og har stålkontroll på økonomien, dvs. alt du kan påvirke selv, men likevel er du altså ekstremt uattraktiv. Så... hvordan? Anonymkode: 4824b...edd Jeg er ikke TS, men skrev om økonomi, trening og alt. Jeg er ikke pen. Jeg er for høy, har stor nese, briller, bredt og litt kantete ansikt. Bare helt feil i fjeset. Anonymkode: c73a3...972 1
danbanan Skrevet 31. juli 2022 #20 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har samme problem som deg TS, ikke at jeg nødvendigvis er stygg, men at jeg av en eller annen grunn ikke er bra nok for de flest jeg møter. Det er veldig frustrerende å tenke at man ikke er bra nok og at håpet om finne den rett forsvinner mer og mer for hvert år. Beste tipset jeg kan komme med er vell å finne seg en god hobby som tar mye tid og eventuelt bruke tid på gode venner. Men hvis man mangler ett bra sosialt nettverk, så kan det jo bli ekstra tungt til tider. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå