Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker omtrent kun epilator som hårfjerningsmetode. Både legger og armhule og diverse stede. Nå er det andre gang på ett år at jeg har klart å miste den i gulvet ved bruk og knust en liten del av selve munnstykket på epilatoren, slik at den ikke kan festes på igjen og/eller fungere som den skal. Regner med jeg ikke får noe igjen på garantien da det er selvforskyldt. Men dårlig at de ikke lager dem mer solide enn som så..

SÅ før jeg går til innkjøp av en ny: Vet noen om det får an å kjøpe bare enkelte deler av dyrere epilatorere?
Jeg bruker Braun sin ‘slik epil 9. Hadde vært veldog fint om jeg kunne slippe unna med å bare kjøpe munnstykke☺️

Har ellers noen gode epilator tips? Merker eller bruk.

Og har noen erfaring med sånn IPL hjemme laser av ulike slag? Kjenner ingen som bruker dem og mistenker de ikke fungerer så godt som de skal ha det til siden de ikke er så populære?🤔

Anonymkode: 7e57d...220

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den kan vel brukes uten den plastdingsen utenpå?

Anonymkode: 9764e...221

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den kan vel brukes uten den plastdingsen utenpå?

Anonymkode: 9764e...221

Ja, og den pleier jeg å ta av også fordi jeg syns den er bedrei bruk da:)

Det er selve dingsen som napper hvor det er brukket av en plastdeler som gjør at den ikke kan festes i batteri delen.

Og kanskje er det pga jeg tar av plastdingsen utenpå at deler knekker så lett. Den er vel der for å beskytte🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan se om du finner det du trenger her:

https://fixpart.no/nb/appliances/braun/epilator-reservedeler-og-tilbehor

Finnes flere sider som selger reservedeler, du får opp flere treff om du bare googler. Fant ut av det selv når jeg ødela en del til kjøkkenmaskinen :) 

Anonymkode: 47288...529

TUSEN TAKK❤️❤️🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som sverger til den laser greia de reklamerer for over alt.

Husker ikke navnet, annet enn at reklamen sier «Braum IPL …» 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har en venninne som sverger til den laser greia de reklamerer for over alt.

Husker ikke navnet, annet enn at reklamen sier «Braum IPL …» 😅

Problemet er at Braun har enormt mange IPL modeller, så aner ikke hvilke som er best fordi relativt få bruker dem får jeg inntrykk av. Vurderer å gå for ‘best i test’ selv om det ikke alltid stemmer for min del😅

AnonymBruker
Skrevet

Legg et tykt handkle under når du epilerer. Da tåler den et fall på badegulvet. Og man kan enkelt "riste bort" hår etterpå, og slipper å dra frem støvsuger eller kost. 

Nå om sommeren setter jeg meg bare ut på terrassen og epilerer der. 

IPL fungerte fint for meg i bikinilinjen. Men ikke ellers på kroppen. Er klassisk nordisk i fargene, så mulig jeg er for lys. 

Har og prøvd mye annet opp gjennom. Men har alltid returnert til epilator som det beste og mest effektive. 

Anonymkode: 1b14d...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...