Gå til innhold

Kan man ha doggy style under romantisk sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har en romantisk kveld som ender med rolig romantisk sex.  Hva synes du da om å stå på kne i doggy style?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (50 minutter siden):

Hvis man har en romantisk kveld som ender med rolig romantisk sex.  Hva synes du da om å stå på kne i doggy style?

Kan være romantisk dèt, ikke hardcore knulling bakfra, men at han ligger oppå deg bakfra. Jenta snur hodet mens han holder hendene rundt ansiktet/halsen (ikke hardt), mens man kysser. 

Anonymkode: afd00...5f0

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet
Rebecca30 skrev (På 30.7.2022 den 23.27):

Det er jo en god stilling, men jeg har erfart at om vi ligger på siden og tar en liggende doggy blir det mer intenst og bedre for kvinnen.

• Liker 2
Skrevet

ja. 

Anonymkode: e29f3...955

Skrevet
Geirflo skrev (6 minutter siden):

Det er jo en god stilling, men jeg har erfart at om vi ligger på siden og tar en liggende doggy blir det mer intenst og bedre for kvinnen.

Humrer.. Det er ENESTE stillingen jeg ikke får orgasme i ;) 

Men som svar til TS: Man kan gjøre hva en man vil, så lenge det er samtykkende fra de involverte. 

• Liker 1
Skrevet

Romantisk sex 🥱 Ha heller god sex!

Anonymkode: a8c0a...e2d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er vel ikke noe problem.

Man kan da variere stillinger også i romantisk sex?
Så lenge begge er enige er vel ikke doggy så galt, variasjon er flott tenker jeg.

Skrevet
On 12/21/2022 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Romantisk sex 🥱 Ha heller god sex!

Sex kan da selvsagt være romantisk og god samtidig.

Anonymkode: 5d4e2...ec3

• Nyttig 1
Skrevet

Vi kan ha deilig, langvarig «romantisk» sex (vanilje,misjonær) å masse kos før vi snur opp å avslutter med en heit doggy 😍 Det er fantastisk. (Vi bytter alltid mye stilling underveis siden vi holder på lenge og begge er veldig glad i å avslutte bakfra)

Anonymkode: 9a870...20a

Skrevet (endret)

Hva er definisjonen på romantisk sex?

Er det misjonær eller andre stillinger der vi har øyekontakt?

Jeg synes all sex med hun jeg elsker er romantisk, for det ligger så mye følelser i det å gjøre hverandre godt, uansett stilling.
Når begge nyter det kan jo da gjerne doggy være en av stillingene vi er innom. Gjerne doggy der jeg lener meg over henne og lar fingrene kose med klitorisen hennes samtidig som jeg er i henne 🥰

Endret av Geojak
Skrevet

Ja, bsolutt. All sex med den du elsker er romantisk. Doggy er fantastisk for min kone og meg, ikke minst romantisk.

Anonymkode: 50498...c55

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Sex kan da selvsagt være romantisk og god samtidig.

Anonymkode: 5d4e2...ec3

Kun om man har et behov for bekreftelse og derfor må blande romantikk inn i seksualiteten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kun om man har et behov for bekreftelse og derfor må blande romantikk inn i seksualiteten. 

Som om det å ha behovet, og ønsket om å bekrefte hverandre fysisk, skulle være noe galt? M54

Anonymkode: dccd2...903

• Liker 1
Skrevet
Rebecca30 skrev (På 30.7.2022 den 23.27):

Ja, med en buttplug formet som en diamant

Anonymkode: da1a6...335

• Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Som om det å ha behovet, og ønsket om å bekrefte hverandre fysisk, skulle være noe galt? M54

Anonymkode: dccd2...903

Om du med «Å bekrefte hverandre fysisk» mener at man har kvalitetssex så har det fortsatt nada med romantikk å gjøre. 

Og ja, det er som regel en negativ ting om man trenger bekreftelse fra andre for å føle seg vel. 

Skrevet

den mest romantiske av den alle❤️

Anonymkode: cf2e2...a97

• 3 uker senere...
Skrevet
SlemUlv skrev (På 21.12.2022 den 9.26):

Humrer.. Det er ENESTE stillingen jeg ikke får orgasme i ;) 

Men som svar til TS: Man kan gjøre hva en man vil, så lenge det er samtykkende fra de involverte. 

Merkelig, men alle er jo forskjellig. 

Skrevet
svartkatt skrev (På 24.12.2022 den 22.33):

Liggende doggy!

Prøv det

Skrevet
Geirflo skrev (5 timer siden):

Prøv det

Eg har prøvd det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...