AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Vet ikke hvordan vi skal koble på igjen. Om kveldene sitter vi og spiller eller leser hver for oss. Føler ikke at vi har noe å snakke om lenger. Anonymkode: 110fc...919
Cornix Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Dette er jo et tema dere kan ta opp - granske litt rundt hvorfor det har blitt som det har blitt, og hvordan dette påvirker dere. Mulig det kun påvirker deg? Kanskje han trenger mer alenetid og ro enn lange samtaler hver kveld?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Cornix skrev (2 minutter siden): Dette er jo et tema dere kan ta opp - granske litt rundt hvorfor det har blitt som det har blitt, og hvordan dette påvirker dere. Mulig det kun påvirker deg? Kanskje han trenger mer alenetid og ro enn lange samtaler hver kveld? Det kan hende at det er bare jeg som kjenner på det. Han er litt sånn... "ja, vi kan godt prate mer sammen om sånne ting" men han kommer aldri på å ta initiativ. Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter egentlig. Jeg orker nok heller ikke lange samtaler hver kveld, men jeg bare kjenner på en distanse mellom oss og vet ikke helt hva annet enn prating som kan fikse det😅 Anonymkode: 110fc...919
Duff Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Gå på kino, ut og spise, gå i naturen sammen, skap opplevelser dere kan snakke om.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Gå en tur sammen hvis dere har mulighet, da går praten gjerne lettere. Eller prøv fuelbox e.l. («Spill» med spørsmål og alt mellom himmel og jord som man kan reflektere rundt). Anonymkode: 79a60...309
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Fuelbox er genialt, gjerne med et glass vin eller to. Vi har to typer date night, den ene er typisk ut på middag eller opplevelse etc, som er gøy og gir spenning i hverdagen. Den andre er en slags connection date, og da er vi bare hjemme og drikker litt sammen og ender opp i dype, gode, vanskelige, viktige samtaler. Det er disse som vikelig gir næring til samholdet, det er vi begge enige om, men det er nesten bare jeg som planlegger det og får det til å skje. Har lært meg å snu på tankegangen min. Før var det trist for meg at han ikke tok initiativ til disse kveldene, kun til middagsdate og andre gøye ting, men nå ser jeg at det betyr bare at han føler seg knyttet til meg og føler ikke behovet før mye senere enn hva jeg gjør. At han ser på oss som stødige gjennom mye mer tykt og tynt, for å si det slik, kontra hva jeg gjør! Og det er jo egentlig en veldig fin egenskap, når jeg tenkte meg om 🥰 Anonymkode: 4a9e0...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå