AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 hei, jeg er en 18 år gammel og har vært sammen med kjæresten i over 3 år nå. I det siste har han blitt sur på meg for hver eneste ting og kommer alltid med frekke kommentarer og sånn. Jeg har snakket med han om det flere ganger men han endrer aldri oppførsel. Jeg snakket med han om det nå og sa at dette er siste gang og hvis det ikke stopper så slår vi opp, han godtok det og sa han skulle skjerpe seg for han virkelig ikke hadde lyst til å slå opp med meg. Men jeg savner å være singel og bare snakke med alle jeg vil. Jeg er også russ nå snart og har bare lyst til å leve livet mitt og flørte med alle uten å tenke på at jeg har en kjæreste. Jeg har liksom aldri hatt tinder, eller bare kysset eller flørtet med gutter på fest og sånn pga jeg har hatt kjæreste helt siden 9 klasse. Han er den første jeg har hatt sex med og alle seksuelle ting og omvendt, så jeg vil ikke slå opp fordi jeg klarer ikke å tenke på at han da kommer til å gjøre sånne ting med andre folk. Samtidig er jeg så utrolig glad i han at jeg ikke vil miste han og familien min er kjempe glad i han. Men den siste tiden har jeg bare tenkt på at jeg vil være singel og nyte livet de siste tenåringsårene mine. For jeg vet at hvis vi slår opp så kommer vi til å miste kontakten og alt, for han slo opp for nesten ett år siden, men vi ble sammen igjen etter 1 måned, men da mistet vi all kontakt før han sendte meg melding igjen. Han er liksom min største støttespiller, og han er den eneste jeg stoler på og som jeg kan snakke med når noe er galt og jeg elsker han mer enn noe annet. Men jeg bare har så lyst til å være singel og bare gjøre hva jeg vil. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, plis kom med råd! Anonymkode: 7235e...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Du er altfor ung til å slå deg til ro med en som er frekk og kjip mot deg. Anonymkode: 0d898...30b 2 3
Gjest MuggenKanari Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Det kommer til å bli slutt uansett. Du kan like gjerne bare gjøre det slutt nå som å vente. Han har allerede vist at han ikke respekterer deg.
McMary Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 (endret) Hvis "å leve livet" for deg er ensbetydene med å flørte med andre, tror jeg ikke du elsker kjæresten din lengre. Siden han stadig er sur på deg, høres det ikke ut som han elsker deg heller. Kanskje dere har vokst fra hverandre? Dere har jo vært i utvikling mentalt og forandret dere, kanskje dere passer bedre sammen en annen nå. Det er meningen å ha en partner som gir deg så mye frihet at du ikke føler deg låst, men at du er fri og lever selv om dere er kjærester. Når flørting blir et stort savn, går forholdet mot slutten. Klart du er glad i han! Dere har opplevd mye sammen. Men kanskje det er på tide å gjøre det slutt og se hvordan det er over tid. Endret 30. juli 2022 av McMary 1 2
Helene1982 Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hei, jeg er en 18 år gammel og har vært sammen med kjæresten i over 3 år nå. I det siste har han blitt sur på meg for hver eneste ting og kommer alltid med frekke kommentarer og sånn. Jeg har snakket med han om det flere ganger men han endrer aldri oppførsel. Jeg snakket med han om det nå og sa at dette er siste gang og hvis det ikke stopper så slår vi opp, han godtok det og sa han skulle skjerpe seg for han virkelig ikke hadde lyst til å slå opp med meg. Men jeg savner å være singel og bare snakke med alle jeg vil. Jeg er også russ nå snart og har bare lyst til å leve livet mitt og flørte med alle uten å tenke på at jeg har en kjæreste. Jeg har liksom aldri hatt tinder, eller bare kysset eller flørtet med gutter på fest og sånn pga jeg har hatt kjæreste helt siden 9 klasse. Han er den første jeg har hatt sex med og alle seksuelle ting og omvendt, så jeg vil ikke slå opp fordi jeg klarer ikke å tenke på at han da kommer til å gjøre sånne ting med andre folk. Samtidig er jeg så utrolig glad i han at jeg ikke vil miste han og familien min er kjempe glad i han. Men den siste tiden har jeg bare tenkt på at jeg vil være singel og nyte livet de siste tenåringsårene mine. For jeg vet at hvis vi slår opp så kommer vi til å miste kontakten og alt, for han slo opp for nesten ett år siden, men vi ble sammen igjen etter 1 måned, men da mistet vi all kontakt før han sendte meg melding igjen. Han er liksom min største støttespiller, og han er den eneste jeg stoler på og som jeg kan snakke med når noe er galt og jeg elsker han mer enn noe annet. Men jeg bare har så lyst til å være singel og bare gjøre hva jeg vil. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, plis kom med råd! Anonymkode: 7235e...3c5 Du begynner med å fortelle noe negativt om ham, før du bruker mesteparten av innlegget på å snakke om hvorfor du ønsker å være singel. Det er ikke sikkert gresset er grønnere på den andre siden, og du må ta en avgjørelse om du ønsker å være singel, selv om du da risikerer å miste en trygghetsperson i ditt liv, eller om du vil bli. Den første kan ikke sammenlignes med noen, så det er en grunn til at den første hjertesorgen ofte kan være den vondeste. Og du kan ikke holde på ham bare fordi du ikke liker tanken på at han skal være sammen med en annen. 2
Hege q Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Han bortkaster bare tiden din, slå opp og Finn bedre og noen som respekterer deg.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Han er frekk og du vil ut, dette forholdet har ingen framtid. Anonymkode: 3626b...730
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #8 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): hadde holdt sammen med kjæresten jeg hadde jeg vært deg. husker selv når jeg var 18 og ble russ. Er ingenting å være stolt av å knulle rundt som kvinne og bli gruppeknullet eller voldtatt på fyla i russebussen i forhold må man jobbe begge to for at det skal fungere og det er helt vanlig med ups and downs, hadde beholdt kjæresten jeg, mye tryggere enn å eventuelt bli singel og sjangse for å bare treffe drittsekker plutselig finner han seg ny dame også Anonymkode: 7c28d...bb3 Ja, det er sant. Russegutter er ekle, så hadde droppet hele den greia i alle fall. Anonymkode: 0d898...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå