AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Jeg er skikkelig flau over venninnen min. Det er absolutt ingen som liker henne fordi hun er veldig mye og skal alltid prøve å få oppmerksomhet. Hun er også VELDIG overvektig og klager over det, men samtidig så gjør hun ikke noe med det, hun fortsetter å bares spise drit mat hver dag og gidder ikke trene. Og hun forstår ikke hvorfor ingen gutter vil snakke med henne på Snapchat osv. Hun mistolker alltid gutter, og tror at alle liker henne når egentlig alle gutter gjør narr av henne og snakker dritt bak ryggen. Hun snakker også til gutter som om de har en sykdom, eller at de er 3 år. Hver gang vi drar på byen eller drikker så har hun på seg AKKURAT det samme, hun har hatt på seg akkurat samme topp og bukse hver eneste gang og da mener jeg det! Hun forstår heller ikke at hun ikke blir invitert så hun spør absolutt alle i vennegjengen til gutter om å få komme når alle sier nei, men hun fortsetter. jeg er skikkelig flau over henne og hun skal alltid gjøre seg til og være midtpunktet. Men alle blir irritert. Jeg er så lei av henne og jeg blir heller ikke invitert på ting så ofte fordi jeg er venn med henne, men jeg kan ikke bare droppe henne. Anonymkode: 923c3...a13
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Du er ikke en god venninne… sitte å si sånn om folk… Anonymkode: f803e...1a9 10
Akryl Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Du må hjelpe og veilede venninne på gjennomtenkt og konstruktiv måte. 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Hvis du ikke liker henne så MÅ du ikke være venner med henne, blir bare en toxic situasjon uansett. Anonymkode: 86cd0...64d 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Skrevet 31. juli 2022 Jeg syns synd på venninnen din som har en «venninne» som deg.. Anonymkode: cce68...754 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Skrevet 31. juli 2022 TS, du har lov til å føle som du gjør. Er du en god venn så må du ta det opp med henne, gi henne rom for forandring. Hjelp til. Anonymkode: 8947f...037 1
madahl42 Skrevet 31. juli 2022 #8 Skrevet 31. juli 2022 Hvis hun er veldig overvektig og kun går i di samme klærne etc så tyder det egentlig på at hun har større komplekser enn du kanskje er klar over, som påpeker at du er flau over blant annet disse tinga. Slikt er veldig sårbart. Og oppførselen hennes kan det være mange grunner til. Lær deg å drit i hva andre folk tenker. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, for jeg har vert i både deg å venninnen din sin situasjon. Liker du å tilbringe tid sammen med henne, når det bare er deg og henne sammen? For da bør du ta et oppgjør med deg selv og holdningene dine først og fremst. Har selv erfart at å slenge drit bare smeller tilbake til deg på vis, så jeg skriver det i beste mening . Du er ikke nødt for å si noe stygt om noen for å passe inn med de «kule». Forsøk heller å stille spørsmål, istedefor å dømme, uansett hvem det gjelder. Kanskje venninnen din egentlig ikke har det helt greit, og trenger en god venninne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå