AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Noen som jobber på senter her som har opplevd at Securitas kontrollerer utgangen når man skal stenge? Og sjekker veske / bag om man har tatt med seg noe / tyveri. Husker det stod i kontrakten min at dette kunne forekomme, men har aldri opplevd det. Syns det høres så skummelt ut 😅 Men nå syns jeg til og med billettkontrollører er autoritære og skumle 🙈 Anonymkode: 6267f...d27
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Det kalles stikkprøver og det er senterledelsen som ber vekteren utføre det. Det er jo ikke noe farlig, så lenge du ikke har stjålet noe. Anonymkode: 8ee27...f14
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Skjedde 3-4 ganger i løpet av de 7 årene jeg jobbet i butikk. Det er ingenting å være redd for, bare pass på at du har kvittering hvis du har kjøpt noe i den butikken du jobber. Anonymkode: e6e86...aea
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 De gangene jeg har kjøpt noe signerer butikksjefen så er ikke redd for det men hvordan fungerer det i praksis? Anonymkode: 6267f...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå