Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 (endret) Hva får dere ut av det? Er det så jævlig morsomt å påstå at vi ser ut som gamle rynketryner etter 30? Hvorfor må dere hele tiden prøve å trykke oss ned og gi oss skylden for alt i patetiske machtkampf forsøk når dere egentlig bare er maktsyke, redde og usikre? Hvorfor kan dere ikke bare innrømme det? Hvorfor er dere så liten at dere må kontinuerlig rakke ned på menn over 30 for å føle dere bedre? Endret 30. juli 2022 av Heydayotheinterweb
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Hva er det du får ut av å poste så mye ræl? Ofte skriver du direkte stygge ting i tråder med sensitivt tema. Hvorfor er du sånn? Hva får du ut av å være slem mot folk? Anonymkode: 9befe...d24 1
Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er det du får ut av å poste så mye ræl? Ofte skriver du direkte stygge ting i tråder med sensitivt tema. Hvorfor er du sånn? Hva får du ut av å være slem mot folk? Anonymkode: 9befe...d24 Way to stay on topic! Jeg gjør ingenting galt, jeg. Jeg bare sier min mening.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (11 timer siden): Way to stay on topic! Jeg gjør ingenting galt, jeg. Jeg bare sier min mening. Er det ikke galt å trykke noen som har det tøft enda mer ned i søla? Anonymkode: 9befe...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå