Gå til innhold

Tar dere forhåndsregler ved dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge prater dere før dere går på date med noen dere har partet med på f. eks tinder? Tar dere forhåndsregler? Er det no go hvis dere skjønner at mannen egentlig er ute etter sex?

Er litt skeptisk til nettdating merker jeg, men jeg trenger kanskje ikke paranoiaen ta overhånd på forhånd?

Anonymkode: b852e...d0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Møtes alltid de første gangene ute blant folk på dagtid. 

Kun sex er helt uinteressant for meg så får jeg de vibbene er det takk for meg. Ingen garanti da, noen er flinke til å lyve og lure.

Anonymkode: 9f3ab...153

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bare truffet menn jeg har snakket med over flere mnd. Jeg gjør det og klokkeklart at om de bare ønsker sex skal de finne noen andre: tidlig i samtalen. Noen går lei, men tenker at de som blir utålmodig ikke har noen reell interesse for meg/er useriøs. Jeg sørger også for å treffes på offentlig sted flere ganger, før jeg treffer noen alene pga sikkerhet. 

Anonymkode: 925dc...f1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som heter "forhåndsregler"

Anonymkode: 5ae79...2ca

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ikke amerikansk så jeg dater ikke.
Jeg er skandinaver så jeg drekker meg full og knuller om vi føler for det.
Men når jeg har gått med det fjolleriet som er ihvertfall 12 år siden sist: Nei, jeg hopper rett i det.
Men det er nærmest umulig å få meg til å gå med på sånt Amerikansk fjolleri med sine røtter i pueratismen som ikke hører hjemme på våre breddegrader! 

Kulturløse bønder som må importere kultur fra filmer.
Et sørgelig land! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor lenge prater dere før dere går på date med noen dere har partet med på f. eks tinder? Tar dere forhåndsregler? Er det no go hvis dere skjønner at mannen egentlig er ute etter sex?

Er litt skeptisk til nettdating merker jeg, men jeg trenger kanskje ikke paranoiaen ta overhånd på forhånd?

Jeg er veldig skeptisk av natur, og jeg har en viktig forhåndsregel; første date er alltid ute blant folk, helst de første 3 datene egentlig. Men minst den første. Det er utrolig viktig å få et inntrykt av hvem personen er før man møte alene. Mange psykopater er gjerne veldig karismatiske ol. og kanskje vanskelig å luke dem bort. Men man må jo prøve 😅

ONS er jeg ikke ute etter. Går ting i den retningen, da blir det ikke noe mer.

Anonymkode: f763d...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (19 minutter siden):

Jeg er ikke amerikansk så jeg dater ikke.
Jeg er skandinaver så jeg drekker meg full og knuller om vi føler for det.
Men når jeg har gått med det fjolleriet som er ihvertfall 12 år siden sist: Nei, jeg hopper rett i det.
Men det er nærmest umulig å få meg til å gå med på sånt Amerikansk fjolleri med sine røtter i pueratismen som ikke hører hjemme på våre breddegrader! 

Kulturløse bønder som må importere kultur fra filmer.
Et sørgelig land! 

Du må da forstå at spørsmålet ikke var rettet til deg. Men til kvinner som faktisk risikerer å bli voldtatt og drept om de er max uheldige med hvem de møter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som svarte på det jeg spurte om.

Har ikke noe ønske om ONS så det er kanskje like greit å sette dem på en venteprøve. Synes ofte det er lettere IRL om man kjenner personen litt på forhånd.

Blir nok å alliere meg med en venn eventuelt første date som vet hvor jeg er og i tillegg til å gjøre det samme som dere gjør med dagtid osv...

Takk så mye for tips dere :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må da forstå at spørsmålet ikke var rettet til deg. Men til kvinner som faktisk risikerer å bli voldtatt og drept om de er max uheldige med hvem de møter.

Helt enig og det var ikke et spørsmål til fulle skandiaviere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingenting som heter "forhåndsregler"

Anonymkode: 5ae79...2ca

Hva heter det da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter nok til å få inntrykk av hvordan menneske det er og møter dem første gang offentlig sted. Har så langt bare møtt fine menn som ikke har vært ute etter ons. Hadde et forhold med en jeg møtte på nett i ett år og har nettopp blitt sammen med en ny. De andre jeg har datet har vært hyggelige, men ingen gnist. 

Anonymkode: 3b2d9...040

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva heter det da?

Forholdsregler.

Anonymkode: 8e72e...f2e

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk til dere som svarte på det jeg spurte om.

Har ikke noe ønske om ONS så det er kanskje like greit å sette dem på en venteprøve. Synes ofte det er lettere IRL om man kjenner personen litt på forhånd.

Blir nok å alliere meg med en venn eventuelt første date som vet hvor jeg er og i tillegg til å gjøre det samme som dere gjør med dagtid osv...

Takk så mye for tips dere :)

Blås i slik venteprøve. Det er bare tålelig. Du må jo også vite om han duger i senga før du tar valget om det kan bli noe seriøst. Dessuten bruker man ikke opp sex. 

Dette har vært min holdning alltid, og jeg har aldri opplevd å bli brukt for sex, og så dumpet, fordi menn setter pris på kvinner som har et naturlig forhold til dette. 

PS! Jeg har dumpet to menn på grunn av at de ikke var noe i senga. 

PS PS! Jeg har endt opp med å ha sex med færre menn enn de kvinner jeg kjenner som er livredd for å bli brukt for sex. Det er slike som blir det. Tror menn spyr av det spillet der. Forståelig nok. 

Anonymkode: 3e026...efa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja tar seneste forhåndsregler ever ved å ikke date. Etter 4-5 år i dette gamet orker jeg ikke mer. Lykke til alle sammen sier jeg bare. Dating kultur lg hvordan behandle medmennesker i den settingen er helt forkastelig så nei takk. 

Anonymkode: cd458...ba7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er så skeptisk og tar såpass med forhåndsregler at nettdating/apper er uaktuelt.

Gidder rett og slett ikke å pløye igjennom masse frosker.

Mye bedre å møte folk/sjekke i det virkelige liv 💃🏼

Anonymkode: 12999...3b6

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Blås i slik venteprøve. Det er bare tålelig. Du må jo også vite om han duger i senga før du tar valget om det kan bli noe seriøst. Dessuten bruker man ikke opp sex. 

Dette har vært min holdning alltid, og jeg har aldri opplevd å bli brukt for sex, og så dumpet, fordi menn setter pris på kvinner som har et naturlig forhold til dette. 

PS PS! Jeg har endt opp med å ha sex med færre menn enn de kvinner jeg kjenner som er livredd for å bli brukt for sex. Det er slike som blir det. Tror menn spyr av det spillet der. Forståelig nok. 

Er jo på en måte enig, men man vet aldri hvem som blir hardhendt eller hvem som setter deg i en situasjon det kan bli vanskelig å komme ut av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prater kun et par setninger for å se om han er normal og ikke nevner noe seksuelt. Gir ikke snap. Grunnen til at jeg prater kort er fordi jeg har opplevd flere ganger at vi blir litt kjent først, møtes så er det ingen gnist der, og så er det vanskelig etterpå siden de vil møtes igjen og blir veldig pågående. Møtes ute blant folk første gangen 

Anonymkode: 53300...67a

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Litt enig. De fleste har det vært god sex med, men en var sadistisk(?) og klarte kun å komme hvis jeg sa jeg var en verdiløs hore og jeg ble kvalm av å ligge med han og glad jeg fant ut kjapt at han var slik. En annen hadde liten og veldig tynn penis, jeg er fornøyd med gjenommsnittspenis men kunne dessverre ikke levd med en som var bitteliten. 

Anonymkode: 53300...67a

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det inntil ganske nylig. 
Matchet med en for noen uker siden og har chattet ganske regelmessig siden det, men av ulike årsaker ikke hatt tid til å møtes. På fredag skulle vi endelig møtes, og vi avtalte en kort bli kjent-date på offentlig sted. Endte med en fantastisk båttur som varte fra fredags kveld til søndags ettermiddag. 
Hadde ikke snakket noe om sex på forhånd, og begge var veldig klar på at det ikke var forventet. 

Anonymkode: d1147...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...