Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, noen som så det og kan fortelle meg slutten?

Vi var borte i besøk og fikk noen til å ta det opp for oss, men opptaket slutter før progammt er ferdig. Det slutta akkurat når Vrenon var inne i begravelsesbyrået med de "slemme folka" som hadde åpna kista, og politiet sto utenfor Akkurat da slutta det brått.

Jeg må selvsagt vite hvordan det endte, både med den saken og med den mannen som ble påkjørt og drept, hvem gjorde det? (jeg har jo selvsagt en mistanke, men hvordan løste de saken?)

Ville vært veldig greit om noen visste det....

Videoannonse
Annonse
Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Her kommer beviset på atjeg ikke har et liv i helgene, eller ellers for den del... :grine:

Politisjefen låste alle de slemme folka inne i verkstedet til alt politiet var på plass. Og så ble det oppklaring, av hvor "liket" var. Han befant seg i London i beste velgående. De skulle gjemme pengene fra ranet i familiegraven til det hadde roet seg litt.

Han som kjørte ihjel han, som nesten fikk pubverten sparket fra politiet en gang for lenge siden, var han som eide mototsykkelbutikken. Det fant de ut da det ikke fantes en oknkel Ben som hadde dødd i sydney,på den tiden han hadde kommet til pengene.

Skjønner du noe av dette? Husker ikke alt, jeg ser programmet men følger ikke så veldig godt med.

Skrevet

Takk, ja, jeg skjønner, og mine teorier om hva som hade skjedd stemte sånn mer eller mindre også :)

Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...