AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Han har gått hjem til meg å begynt å klå på meg å det var langt over min grense. Dette var ute å det var folk ute selvom ingen var nærme så er redd hva han kan gjøre. Har sagt han ikke kan komme her sånn men må ha hjelp til å få han til å skjønne jeg ikke liker han. Har møtt han 2 ganger før denne hendelsen da jeg kjøpte hund av han å da har han virka vanelig bortsatt fra han ikke prater bare stirrer. Vet ikke hva jeg har gjort får at det skulle bli sånn jeg kjøpte jo bare en hund.. han virker ustabil så vet ikke hva jeg kan si er redd får han. Han var her altså i går å jeg har ligge hele natten med angst heldigvis kom han som bor over meg hjem på natten så fikk sove noen timer. Før i dag hørte jeg en lyd ute å løp inn selvom jeg hadde med begge hundene å pratet i telefonen. jeg fikk panikk. Vet ikke hva jeg skal gjøre… Anonymkode: ea552...3a4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Drøft dette med politiet. Kanskje de kan ta en prat med han? Anonymkode: f9609...2e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå