AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Jeg er 16 år og har bodd 50/50 hos min mor og far siden de skilte seg da jeg var 11. Mamma har giftet seg på nytt med en kar som hadde to barn fra før av og de har fått to sammen. Når jeg er hos de er det et evig mas om at jeg skal sitte barnevakt. Og jeg deler rom med mine to stesøsken. Jeg gidder ikke mer! Nå flytter jeg til pappa for godt, og hvis han ikke syntes det er ok, så søker jeg meg til en annen VGS og flytter jeg på hybel. Tenker dere som driver å får så mange nye barn og kull i det hele tatt over hvordan det påvirker oss barna? Anonymkode: f3bb2...589 3 6 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Jeg er ikke en av de som gjør dette, men jeg er helt for at du flytter. Det er ikke greit av moren din å gjøre dette mot deg. Anonymkode: d7853...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Jaja, er ikke uvanlig at man må dele rom med søsken. Man må ikke ha eget rom for å ha et godt liv, det er et gode som alt annet. Men flott at du tar tak og har funnet et alternativ når du er så misfornøyd med tilværelsen. Anonymkode: 615b7...004
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Jeg tenker på barnet mitt🥰 Det du kan gjøre er å tenke på dine barn når du kommer så langt, og gjøre ditt beste. Det er ikke sikkert det hjelper at jeg sier det, men dette du snakker om krever innsikt i moral Anonymkode: 273e3...4a8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaja, er ikke uvanlig at man må dele rom med søsken. Man må ikke ha eget rom for å ha et godt liv, det er et gode som alt annet. Men flott at du tar tak og har funnet et alternativ når du er så misfornøyd med tilværelsen. Anonymkode: 615b7...004 Når man er 16 år trenger man privatliv. Anonymkode: 001de...336 5
Tvist Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaja, er ikke uvanlig at man må dele rom med søsken. Man må ikke ha eget rom for å ha et godt liv, det er et gode som alt annet. Men flott at du tar tak og har funnet et alternativ når du er så misfornøyd med tilværelsen. Anonymkode: 615b7...004 Men nå er det ikke søsken hun har kjent hele livet som en hun deler rom rom med. Ta: Håper du kan bo hos far. Jeg selv flyttet hjemmefra som 15/16åring. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jaja, er ikke uvanlig at man må dele rom med søsken. Man må ikke ha eget rom for å ha et godt liv, det er et gode som alt annet. Men flott at du tar tak og har funnet et alternativ når du er så misfornøyd med tilværelsen. Anonymkode: 615b7...004 La meg gjette, du har flere barn enn soverom? Siden du virker så truffet av HI mener jeg? For jo, innen man når tenårene bør man så absolutt ha eget soverom. Anonymkode: b30b1...a6a 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #8 Skrevet 30. juli 2022 Skjønner hvordan du har det ts og jeg føler med deg. Jeg kan heller ikke forstå mennesker som skal ha flere kull, det påvirker jo barna. Håper du får flytte til faren din. Lykke til Anonymkode: 0f899...13d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #9 Skrevet 30. juli 2022 Når har du tenkt til å snakke med pappa om å flytte inn for godt? Har du planlagt hvordan du skal snakke med ham om det og har du en forventning om hvilken respons du kommer til å få fra ham? Anonymkode: 7b539...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå