AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Det hender at jeg har feber uten noen andre symptomer. Jeg har vært hos legen og han fant ikke noe galt. Jeg trodde det bare var barn som fikk feber uten å være syke. Er det flere her som får det av og til? Anonymkode: d1d4b...573
Mezzosoprena Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Har du faktisk feber (når du måler?) eller er det snakk om feberfølelse?
Helene Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Feber indikerer en infeksjon en plass. Gå tilbake til legen.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Teatrica skrev (27 minutter siden): Har du faktisk feber (når du måler?) eller er det snakk om feberfølelse? Ja, jeg har det når jeg måler. Anonymkode: d1d4b...573
Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Fullt mulig. Jeg har fått feber etter å ha gått noen dager på fylla noen ganger. Det er bare å holde senga en dag eller to det.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Vet ikke hva legen rådet deg til, men jeg ville ført en feberdagbok med dato, klokkeslett, temperatur, og gjerne noe om hva du har gjort i forkant. Gjerne noe om hva du har spist også. Etter en gitt tid kan du ta med dagboken tilbake til legen, da er det gjerne enklere å vurdere hva det kan komme av. Dette er svogerforskning, men jeg vet om er tilfelle hvor en dame hadde glutenallergi som kom til uttrykk i feber. Husker ikke om hun hadde andre symptomer dessverre. Anonymkode: d2eb4...120
Hensatt Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Folk har også forskjellig kroppstemperatur, så hva som er normalen for deg er ikke nødvendigvis den samme som andre. Hvilket apparat du bruker og hvor du måler spiller også inn. Jeg mener alt annet enn rektalt gir for mye rom for misvisning. Min normaltemp er forresten 38, så må opp i nærmere 40 før jeg føler noe sykdomstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå