Gå til innhold

Flere som alltid smiler med lukket munn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På bilder og sånn smiler jeg alltid med lukket munn, men ser at alle andre smiler jo enten med fortenna synlig eller hele munnen åpen? Vet ikke hvorfor for har alltid vært sånn ihvertfall etter jeg ble ungdom. Faller meg liksom ikke naturlig. Skjer det naturlig for dere eller må dere bevist huske å åpne munnen når dere smiler eller tar seflie? 

Anonymkode: dbf75...175

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpner munnen helt naturlig. Men når jeg hadde regulering, «måtte» jeg bevisst huske på å lukke munnen🤷‍♀️

Hatt regulering? Kanskje det har blitt en uvane å smile med lukket munn, når du blir tatt bilde av.

Anonymkode: bde7b...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser tilbakestående ut om jeg prøver å smile med tenner, kun når jeg var barn det var fint. Som ungdom og voksen så holder jeg tennene for meg selv, blir bare skummelt å prøve med tenner, ser virkelig ikke bra ut... 😄 

Anonymkode: 8b3e2...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er unaturlig for meg, har vært det siden jeg var barn. Alltid gøy når skolefotografen skulle prøve å overtale meg til å glise på kunstig vis.

Anonymkode: 5fb13...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen bør smile med lukket munn. De som viser mye tannkjøtt f.eks. Ser ekkelt ut.

Anonymkode: e7b53...73d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ei på FB som konstant smiler med lukket munn. Har mange ganger undret meg på hvorfor.

Så en dag delte hun et minne fra lang tid tilbake der hun smiler med åpen munn og viser tenner.

Da skjønte jeg hvorfor hun alltid smiler med lukket munn, tennene hennes var alt annet enn pene.

Anonymkode: ee60e...13c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen bør smile med lukket munn. De som viser mye tannkjøtt f.eks. Ser ekkelt ut.

Ja, det er stygt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det er stygt det.

Stygt å få folk til å føle seg usikre over hvordan de smiler!😳 Skjerp dere.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stygt å få folk til å føle seg usikre over hvordan de smiler!😳 Skjerp dere.

Finnes alltid unntak. Om noen får selvtilliten nedbrutt av en anonym person på nettet, en kommentar som for øvrig ikke er rettet direkte til en bestemt, da har vedkommende lagt større utfordringer en et blottet tannkjøtt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg ser tilbakestående ut om jeg prøver å smile med tenner, kun når jeg var barn det var fint. Som ungdom og voksen så holder jeg tennene for meg selv, blir bare skummelt å prøve med tenner, ser virkelig ikke bra ut... 😄 

Anonymkode: 8b3e2...c71

Samme her. Ser ut som en seriemorder med tennene synlig

Anonymkode: dbf75...175

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg, for jeg har ikke så fine tenner. Men av og til synes jeg det ser unaturlig ut på bilder når nesten alle tennene på folk vises når de smiler eller ler. 

Men det er fryktelig irriterende hvis vi skal ta bilder, jeg smiler mitt "uten tenner-smil", og da er det alltid noen som må kommentere: men smiiiil, da, Janne!

De bør jo kjenne meg så godt at de vet hvordan jeg smiler, men neida, hveeeer gang må det komenteres.

Anonymkode: eb74e...c8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg smilte mye med å vise tennene som ung (hadde veldig flotte tenner og flott glis 😁). Men etter jeg ble førti og gått på noen medisiner og tennene er blitt litt misfarger og tannkjøttet krøpet litt oppover, så har jeg nå munnen mer lukket på bilder. Føler også visst jeg smiler med tennene, så virker det mer kunstig og falskt. Smilet er litt mer ekte med munnen igjen og heller smiler mer med øynene 👀

Anonymkode: d5f03...478

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...