Dagensdiva Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 Ja jenter! Nå er det ikke lenge til jeg reiser! (heldige meg). Har dere noen siste tips til shopping? Tenkte jeg skulle prøve ut MAC blant annet!. Har dere forslag til shopping utenfor oxf. street, som gjerne er litt billigere? GLEDER MEG!!!!!! Er det ikke 23 kg med BA?? :grine2:
Catzy Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Her er en oversikt over markeder i London: http://www.londontourist.org/markets.html Er i hvertfall mer originalt enn Oxford street. Ellers er det ganske fint rundt Covent Garden. Kings Road skal også være hot, men har ikke vært der selv. Catzy
Rosenrød Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååh, jeg reiser om litt under fire uker, skal også på juleshopping i London! Elsker Covent Garden, og Portobello Road er kjempekoselig før jul... Du må gi beskjed dersom du finner noen ekstra kjekke butikker!
Væren Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 (endret) Vi var i London for noen uker siden, fant mye fint på River Island! Både sko, støvletter og klær. Oxford street, da... Endret 21. november 2005 av Væren
Dagensdiva Skrevet 21. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2005 det skal jeg gjøre.. Men er det noen andre som vet om noen kule skobutikker som ikke er så sinnsykt dyre????
Rosenrød Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Shellys og Aldo! Kule og ikke så dyre sko.
Dagensdiva Skrevet 21. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2005 Hvor ligger disse butikkene? Aldo er jeg godt kjent med fra USA..
Rosenrød Skrevet 21. november 2005 #10 Skrevet 21. november 2005 Shellys blant annet på oxford circus, Aldo blant annet midt på oxford street.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå