Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk en Urban jungle brukt fra familie. Siden den var i god stand (så sånn ut i alle fall), så tenkte vi at vi skulle bruke den og spare noen tusenlapper. Men jeg synes den er så dårlig dempet. Kvier meg for å trille baby over vanlige fortau, for synes det rister og humper sånn nedi vogna. Føler jeg må ta mye hensyn til hvor jeg går (bor i byen). 

Noen som har erfaring med vogna, som kan si meg om det er vår litt gamle som er defekt, eller om den bare er sånn? 

Anonymkode: ce42e...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok den er defekt ja. Vi har også denne og synes den har ekstremt god demping. Jeg bruker den på skogsstier uten problem liksom🤷🏽‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
boblevann skrev (52 minutter siden):

Tror nok den er defekt ja. Vi har også denne og synes den har ekstremt god demping. Jeg bruker den på skogsstier uten problem liksom🤷🏽‍♀️

Takk for svar. Så merkelig. Kanskje vår versjon er for gammel 🤔 kan liksom ikke finne noen defekter når vi har gått over den, men da må det være ett eller annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å ha noen kilo mel f.eks oppi og sett om den rister like mye da? Tomme vogner rister jo gjerne litt i forhold til vogner som inneholder baby og stelleveske etc?

Anonymkode: ea666...f4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du prøvd å ha noen kilo mel f.eks oppi og sett om den rister like mye da? Tomme vogner rister jo gjerne litt i forhold til vogner som inneholder baby og stelleveske etc?

Anonymkode: ea666...f4e

Har trillet med baby og stelleveske. Nå er babyen fortsatt veldig liten, da. Men synes det er rart at det skal riste sånn for det 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...