Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søker oppmerksomhet hos andre menn. Hvorfor? 

orker ikke å skrive om alle de gode kvalifikasjonene til mannen, for sist så resulterte det i kommentarer som var at han burde gå fra meg, jeg som ikke fortjener han ++ fokuset skiftet helt fra det jeg spør om, så prøver derfor på nytt og konkret:

hva er det som gjør at jeg ønsker å pynte meg for andre menn, finne på ting med andre menn enn min egen mann?

Anonymkode: f4f01...66a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig interessert i ham, eller er det mer at han passer inn i beskrivelsen på en sånn mann du tror du vil ha?

Hvordan ville du ha reagert om han gikk og ble sammen med noen andre, hadde det vært fælt, eller egentlig helt greit.....?

Anonymkode: 1af69...096

• Liker 1
Skrevet

Fordi du er usikker!
Verste sort å være sammen med.
Ja, DU er problemet! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du i det hele tatt være i et forhold? Et monogamt forhold?

Anonymkode: 800c9...d73

AnonymBruker
Skrevet

Da er han ikke drømmemannen da. Hva kan du gjøre med disse mennene du pynter deg for som du ikke kan gjøre med ham? 

Anonymkode: 789ac...486

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr.

Anonymkode: 3cf80...c0b

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er noe galt i å ønske og imponere andre, men hvis du heller vil tilbringe tid med andre menn enn din egen så tenker jeg at det er et tegn på at noe ikke stemmer. Er han drømmemannen, eller er han det du tror er drømmemannen? Jeg hadde selv en tanke om hva min drømmemann var, og er nå gift med en som bare delvis treffer beskrivelsen (og han er den virkelige drømmemannen). Jeg forstod først hva jeg virkelig ønsket og trenger da jeg traff min mann og ble kjent med han. 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt gjennom forholdet. Finn ut av om det er noe du savner, noe som ikke funker, tar dere hverandre for gitt? Det kan jo være så enkelt som at dere i hverdagen glemmer å være kjærester.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som mitt yngre jeg. Usikker og selvsaboterende. Det hjelper ikke at mannen er topp hvis du ikke tør stole på det, at han elsker deg, blir hos deg, osv. Du må jobbe med egenkjærlighet og selvtillit. 

Anonymkode: c31af...aef

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...