Gå til innhold

Hva er dine daglige tiltak for å gå ned i vekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JegMotStrømmen skrev (8 timer siden):

Jeg handler ikke usunne matvarer, for jeg ønsker ikke å ha disse i hus

Dette er et must for meg også, har jeg sånt i hys, spiser jeg det, så jeg kan ikke ha det utenom de dagene jeg bestemmer meg for å spise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser omtrent det samme hver dag, med unntak av middag, da spiser jeg det familien spiser, men er obs på å ikke spise for mye. I perioder der det stopper opp/jeg legger på meg, så loggfører jeg kalorier. For meg er rutiner alfa omega, jo mer variert jeg spiser, jo mer "matmas" får jeg i hodet. Har brukt endel tid på å finne mat jeg kan spise uten å bli lei. Og gode vaner jeg kan stå i livet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Prøver å spise litt "bedre"😊 

Idag har jeg spist feks cottage cheese med bringebær og valnøtter. Et grønt eple. Og laksefilet pluss rømme. Tror det å kutte ned på dårlige karbs absolutt har noe for seg. 

Anonymkode: e798f...aec

Du gir jo kroppen din nada å jobbe med her. Dette er faktisk alt for lite mat. Prøv å slenge med langsomme karbohydrater.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 21.59):

Husk svinekjøtt gir mage og pupper, da det inneholder østrogen.......

Anonymkode: c49bb...161

Hæ?

Anonymkode: f7570...41f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver å spise mindre porsjoner. Det er veldig hardt av og til da man har lyst på mer :(

hvis vi skal ha taco feks så prøver jeg å forberede meg mentalt først «du skal kun spise én lefse» eller «bare to skjell».

da vet jeg når jeg spiser at dette er min eneste lefse så jeg nyter den ekstra . Og blir faktisk mett!

ellers prøver jeg å kjøpe så mye sukkerfri matvarer som mulig, drømmelett rømme til tacoen f.eks med bare 5% fett.

drikke mye vann og kaffe for å døyve sulten litt:)  og pepsi max🙈

Anonymkode: 680c2...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Prøver å spise mindre porsjoner. Det er veldig hardt av og til da man har lyst på mer :(

hvis vi skal ha taco feks så prøver jeg å forberede meg mentalt først «du skal kun spise én lefse» eller «bare to skjell».

da vet jeg når jeg spiser at dette er min eneste lefse så jeg nyter den ekstra . Og blir faktisk mett!

ellers prøver jeg å kjøpe så mye sukkerfri matvarer som mulig, drømmelett rømme til tacoen f.eks med bare 5% fett.

drikke mye vann og kaffe for å døyve sulten litt:)  og pepsi max🙈

Anonymkode: 680c2...e32

Sukkerfri er ikke det samme som fettfri.

Og du burde nok ikke spise lettprodukter, det pleier heller å skape søtsug fordi kroppen får færre kalorier og ønsker seg mer mat.

Anonymkode: ed590...55e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da jeg endelig lyktes, også på sikt, så gjorde jeg akkurat det samme som jeg fortsatt gjør, og som jeg kan gjøre hver dag resten av livet. 

En livsstilsendring, altså, ikke slanking som er ment å ta slutt på et tidspunkt.  

Anonymkode: 11194...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt om livsstilen.

Foreløpig så teller og logger jeg alt jeg spiser og drikker. 

Er mer i bevegelse

Har gått ned 30 kg foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...