Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en fantastisk god mann. Vi har vært sammen i 15 år, er begge 35 år og har barn sammen. 

Jeg har aldri vært utro og har absolutt ingen planer om det, men tanken på at det bare er mannen min jeg skal ha sex med resten av livet gjør meg ganske frustrert... Jeg synes det er digg å ha sex med mannen min, men det skjer ikke så ofte lenger. Jeg blir opphisset når vi har sex, men tenner ikke på ham utenom dette. 

Går dette over? Kan dette bli bedre etterhvert? 

Jeg merker at jeg fantaserer mer og mer om andre jeg møter, og det er så frustrerende. 

Det er kanskje normalt å ha det sånn?

Er det noen som har hatt det sånn og klart å endre på det?

For å si det igjen så har jeg ingen intensjon om å gå fra mannen min. Jeg tror bare jeg er seksuelt frustrert?

Anonymkode: 90294...e00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig :) Å ha sex med samme person så lenge gjør at man automatisk lar fantasien vandre om hvor spennende det kunne vært med en ny partner. Det er ikke "normalt" å kunne ha en partner hele livet, 15år er jo utrolig lenge.

Men det du bør gjøre er å snakke med DIN mann, om sexlyst og behov!  Dere ble også sammen i veldig ung alder, det betyr også mye.

Kanskje han er åpen for partnerbytte? Begge får muligheten til å ha sex med andre, uansett så IKKE gjør dette med folk dere kjenner. Finn heller noen via swingers treff/internett.

Kos deg også med onani og fantasier.

Anonymkode: 857c5...5d2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenner ikke på ham utenom sex! Tror neppe det er vanlig å gå rundt å være tent på partner i tide å utide i lengre forhold. Man er ikke nyforelsket hele tiden. Hvis du tenner når det tas intiativ til sex, så er vel den delen i orden. Dine fantasier om andre er heller ikke unormalt, men det kan du til en viss grad styre. Synes folk er for raske med å foreslå åpne forhold, det er slett ikke for alle, selv om samlivet tidvis kan bli litt kjedelig. Dere kan krydre eget sexliv før dere drar inn andre.

Anonymkode: 0a8ad...c48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt normalt og det går aldri over. Jeg vil si at de som påstår at de aldri tenker på sex med andre eller ønsker dette er de unormale. Rent biologisk sett er de jo avvik. Tror de har mest å gjøre med at de ønsker å fremstå som moralsk overlegen i mangel på andre ting å vise til.

Anonymkode: 95fcf...e9e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å se på film, så blir du frisk fra slike tulletanker. Styr unna sex and the city og denslags ræl f.eks.

Anonymkode: dade5...909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...