Gå til innhold

Ensom.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si: For meg handler ikke dette om at jeg ikke har folk rundt meg. Har familie, mann, barn og noen venninner. Min mann har fått kompiser i nabolaget som inviterer han med på ting, feks kaffe eller prate om felles interesser. Det er helt sykt at jeg skal være "sjalu" på han! Han har folk han passer sammen med. Han taster med folk på snap, messenger, går på besøk osv. Unner han det såklart. Over alt i verden. 

Føler meg så utenfor og annerledes og at jeg ikke passer inn noen sted. Har alltid hatt det sånn. Vet ikke engang hva jeg interesserer meg for og må såklart ta tak og finne ut av det selv. Det er ikke synd i meg heller, såklart. 

Står på noen medisiner akkurat nå som i teorien kan utløse depresjon. Prøver trappe ned på det. 

Vil bare høre om noen har det likt? Har vurdert psykolog. Er så veldig sliten av meg selv.  

Anonymkode: 3c713...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykolog har alle godt av fra tid til annen, så det kan anbefales! Kan du ikke ringe å invitere noen av venninne dine på besøk, dra ut å spise etc? Å dra ut å sosialisere seg med andre kan fort hjelpe mye på selvfølelsen og humøret! 

AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (1 minutt siden):

Psykolog har alle godt av fra tid til annen, så det kan anbefales! Kan du ikke ringe å invitere noen av venninne dine på besøk, dra ut å spise etc? Å dra ut å sosialisere seg med andre kan fort hjelpe mye på selvfølelsen og humøret! 

Har gjort det tidligere denne uken. Får allikevel denne depressive følelsen bare dagen eller to dager etterpå liksom? 

Pluss, kan føle meg så "alene" selv i samvær med andre. Tror det handler mest om meg selv. Prøver å ikke grave meg ned i medlidenhet, for det hjelper ikke en dritt... 

Anonymkode: 3c713...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du er nedstemt... Ville sjekket ut alternativer til denne medisinen du tar. 

Anonymkode: 9767c...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...