Gjest Virvel Skrevet 20. november 2005 #1 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg stammer fra en lang rekke friluftsmennesker, så jeg har blitt dratt med ut siden jeg var knøttliten. Har bestandig vært vant til å gå lenge med tung sekk, men da jeg var rundt 12 år begynte jeg å få problemer med anklene. Når jeg har gått lenge begynner støvlene å trykke øverst rundt anklene og det blir skikkelig vondt etter hvert. Jeg har prøvd å snøre støvlene på alle tenkelige måter uten at det hjelper. Det kunne jo tenkes at støvlene ikke passer ganglaget mitt lenger, ettersom kroppen min jo har forandret seg en smule fra jeg var 11-12, selv om skostørrelsen er den samme... Jeg har derfor prøvd andre støvler, men det blir like vondt etter en stund. Noen ganger ser jeg antydning til hevelse og blåmerker. Det gjør bare vondt så lenge noe trykker mot huden, hvis jeg får på meg lavere sko merker jeg ikke noe. Er det noen som har noen idé om hva dette kan komme av, og hva jeg eventuelt kan gjøre med det? Jeg er altså helt, helt sikker på at jeg ikke snører for stramt, dette kan jeg. :icon_smile: Mamma mumler om manglende trening, og det har hun sikkert delvis rett i, men det begynte jo mens jeg fortsatt var veldig aktiv på turfronten. Synes dette her er skikkelig plagsomt, det har skjedd et par ganger nå at jeg har ødelagt fjellturen fordi jeg får så vondt at jeg ikke klarer å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå