Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her som syntes byen er helt håpløst når det kommer til sjekking?

Ikke for å skryte på noe som helst måte, men hender jeg får en del blikk og oppmerksomhet fra ganske attraktive kvinner når jeg er på byen, men klarer aldri å utnytte situasjonen. Går gærnt hver gang, siden jeg ikke kan fordra å danse. Syntes også det er veldig utfordrende å holde på oppmerksomheten til kvinner på byen, men ser jo at en del andre karer får det til selv om de ikke danser. Er jo umulig å prate, bare bråk!

Skal kanskje ut i kveld og vurderer trene på å sjekke damer ute å byen, siden jeg er møkka lei tinder og andre dating apper. Men byen er jo strengt tatt ikke min arena. Bare så frustrerende når den smell vakre dama kommer bort for å sjekke deg opp, så klarer man å rote det til. Skjer hver gang!🤪

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vilt forslag: hva med å få en bijobb som bartender på de stedene du har lyst til å sjekke på? Da blir settingen mer naturlig med å flørte og oppnå kontakt?

Skrevet
visp skrev (10 minutter siden):

Et vilt forslag: hva med å få en bijobb som bartender på de stedene du har lyst til å sjekke på? Da blir settingen mer naturlig med å flørte og oppnå kontakt?

Nææ, tror ikke en slik jobb er noe for meg. Og da blir man jo opptatt med å jobbe. Er mye liv på byen her jeg bor, spesielt nå på sommeren. Men takk for tips=)

Skrevet

Var ute i går og da kom så og si drømme dama bort til meg, etter en del utveksling av blikk. Men jeg klarer nok ikke å utstråle den energien som trenges for å holde på oppmerksomheten. Jeg blir vell for "kjedelig" eller noe på byen. Så utrolig frustrerende!😐

Skrevet
danbanan skrev (12 minutter siden):

Var ute i går og da kom så og si drømme dama bort til meg, etter en del utveksling av blikk. Men jeg klarer nok ikke å utstråle den energien som trenges for å holde på oppmerksomheten. Jeg blir vell for "kjedelig" eller noe på byen. Så utrolig frustrerende!😐

Da syns jeg du skulle gjøre ganske kort prosess og spørre om du kunne få telefonnummeret hennes for å kunne be henne med ut på en date senere. Ikke satse på at du skal fremstå så veldig interessant og morsom ute i kaoset og bråket. Det hjelper vel på også om du er ute med andre; ikke står alene. Da blir det lettere for deg vil jeg tro. Du sier jo at de kommer bort til deg, så noe er det jo de vil:)

AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (44 minutter siden):

Noen flere her som syntes byen er helt

Går gærnt hver gang, siden jeg ikke kan fordra å danse.

oppmerksomheten til kvinner på byen, men ser jo at en del andre karer får det til selv om de ikke danser. Er jo umulig å prate, bare bråk!

glem dansing. Noe av det aller værste jeg vet er når noen forsøker å sjekke meg opp på dansegulvet 💃🏼
Når jeg er på byen, så er det for å danse og å ha det gøy med venner. 

På byen er i det hele en dårlig arena for å møte noen, om du er på søken etter noe seriøst i hvert fall.

Anonymkode: 781fc...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...