AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Vi ble forsinket under streiken, og standard erstatning kan jo alle søke om. Jeg regner med at de har mye lenger behandlingstid enn ellers akkurat nå, men er det noen som har søkt i det siste og vet noe om behandlingstiden? Snakker ikke om å få refundert utlegg til nye billetter, men standard erstatning ved forsinkelse (som er delt inn i hvor stor forsinkelsen var, avstand man skulle fly osv). Anonymkode: 8b59f...b9d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 I følge Sas kundeservice så var det en behandlingstid på mellom 6-8 uker. Dette var på chat. Anonymkode: 4c862...71a
iNord Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Norwegian kunne ikke svare meg på hvor lang tid dette ville ta for noen uker siden. Min reise skulle vært 27.06, ikke hørt noe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå