AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Jeg har sett dere over 2 uker nå , du mannen din og sønnen. Jeg syntes dere gjør en fantastisk jobb, dere er konsekvente og tålmodige og jeg ser at dere blir slitne å lei , repetisjoner og å hele tiden måtte passe på at han hører. Noe jeg observerer ikke er lett. Han har tydelig problemer med både selvregulering , overganger og beskjeder. Men jeg ser jobben dere gjør og legger ned. Dere er super flinke 🌸 Anonymkode: 1f264...110 1 2
Akebrett Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 ❤️ Si det gjerne direkte til dem, om du har mulighet❤️🔥 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Akebrett skrev (3 minutter siden): ❤️ Si det gjerne direkte til dem, om du har mulighet❤️🔥 Helt enig! Si det, si det, si det! Åå, det er så godt å lese slike innlegg, jeg blir varm om hjertet på familiens og ts' vegne. 🥰 Anonymkode: 88eff...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Skrevet 31. juli 2022 Kom nettopp hjem fra 1 uke i bulgaria med 3 barn på 2, 4 og 7 på en all inclusive tur. JEG ER UTSLITT!!!!!! første gang de 2 minste reiser. De storkoste seg og fant på mye rart, 4 og 7 åringen, men det gikk mye bedre enn jeg forventet. Helt ærlig så føltes det ikke som en ferie for meg haha Etter mye tilsnakk, grenser, konsekvenser så må jeg si at dette var en fin ferie. Anonymkode: 61edc...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå