AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Detteren min på 14 år bruker Cerazette minipille på grunn av kraftige menssmerter. Nå er hun tom, legen er på ferie og jeg trodde hun hadde flere resepter å hente ut. Min feil, burde fulgt bedre med. Er det noen som har tips til helsetjenester på nett hvor jeg som foresatt kan få fornyet resepten hennes? Ser at de fleste har aldersgrense, så hun kan ikke få gjort dette selv. Anonymkode: ba340...e48
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Fastlegen skal ha vikar i ferier eller samarbeide med et legesenter som tar det som haster mens de har ferie. Ville tatt kontakt med de som vikarierer for fastlegen hennes. Anonymkode: 84a54...780
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fastlegen skal ha vikar i ferier eller samarbeide med et legesenter som tar det som haster mens de har ferie. Ville tatt kontakt med de som vikarierer for fastlegen hennes. Anonymkode: 84a54...780 Takk for svar! Ja, det var dette jeg tenkte først, men så er man jo ansvarlig for å hente ut resepter før ferie (fikk skrevet ut annen medisin, men har byttet merke på p-pillene, så de var kun skrevet ut for 3 mndr, det kom ikke jeg på). Jeg skal ringe mandag morgen, satser på at de ikke blir sure😊 Anonymkode: ba340...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå