Gå til innhold

Hvorfor snakker man ikke om en pandemi som har vært noen år nå, botox og fillere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tide å stoppe denne pandemien, snart finnes det jo ikke kvinner uten botox og fillere. 

Hvordan skal dette stoppes? Isolasjon til filleren/botoxen er ute av seg selv? Masker som dekker hele ansiktet?

Jeg mener dette helt alvorlig, dette er jo galskap satt i system. På tide å stoppe dette, forby det. Men det er pengene som driver leverandørene. Samme som med covid-vaksinen.

Er du mann som har en kvinne med dette, still ultimatum eller dump henne.

Anonymkode: a6b7c...71b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20220730-092945_Gallery.jpg

Anonymkode: e7df7...cf1

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min (30) har botox, men det har ikke jeg (kvinne 27).  Så er ikke bare kvinner.  Men jeg skjønner ikke problemet.  Går det utover deg på noen måte?  Jeg ønsker meg nye pupper i 30 års gave av mannen, og jeg gleder meg.

Men kanskje problemet er at du føler deg mindre attraktiv kanskje, eller sjalu fattiglus som ikke har penger til slikt. 😝

Anonymkode: 5ad17...c73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva slags folk du omgås. Jeg kjenner ingen med filers og kun noen svært, svært få som har tatt Botox-behandling. Det er for øvrig ingen pandemi og folk må få gjøre hva de vil med sine egne kropper.

For øvrig synes jeg det er ufattelig kunnskapsløst å sette likhetstegn mellom en pandemisk sykdom som har tatt millioner av menneskeliv og voksne mennesker som frivillig har tatt kosmetiske behandlinger.

Anonymkode: 0e039...889

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Kjære, enten slutter du med medisinsk Botox eller så er det slutt mellom oss» oki hade😊

Anonymkode: 6a0be...d37

AnonymBruker
Skrevet

😂

Veldig satt på spissen. Men ts har faktisk et poeng.

Anonymkode: 0d704...265

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂

Veldig satt på spissen. Men ts har faktisk et poeng.

Anonymkode: 0d704...265

Jeg har et veldig godt poeng! 

Men tar man opp dette med en kvinne så blir man halshugd.

Botox og fillere for endring av utseendet handler kun om en ting: elendig selvtillit og dårlig selvbilde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat det jeg påpeker, dette er en sykdom. Mental sykdom dog.

Skrevet

Hallooo, hva i veien med deg? Hvorfor tror du at du har noe med andre menneskers valg å gjøre? 😂

Innbilsk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe juks selv, men de fleste venninne mine har enten botox, fillers, silikon, fyller på vipper og hår, støper negler osv. enten alt eller 2-3. de bruker jo voldsomt med penger på dette selvsagt, og alle angrer. De « fjerner» en rynke og er fornøyd i 2 dager så ser de alle de andre bedre, de fyller opp leppene og blir vant til de så vil de ha større, silkikonpuppene faller og de må fornye , vipper, hår og negler må jo stadig vedlikeholdes. Alle angrer for at de begynte, men ingen klarer og slutte. Er så glad jeg ikke hev meg på trenden. Synd og se den yngre generasjonen følger trenden. Og kalle det en pandemi blir vel litt feil, men jeg håper det stopper opp litt så framtidige damer kan være fornøyde uten evig jag på hva mer som skal fikses og bruke så mye penger på noe som ikke gir dem mye lykke. Kanskje den prisveksten vil stoppe det opp litt? 

Anonymkode: 2a2e0...ac8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ArchAngel skrev (1 time siden):

Hallooo, hva i veien med deg? Hvorfor tror du at du har noe med andre menneskers valg å gjøre? 😂

Innbilsk. 

Det handler om galskapen rundt dette, det er en alvorlig mentalt sykdom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som bruker botox, fillers og silikon er overflatiske, og tror at all deres verdi som menneske ligger i utseende. Det gjenspeiler dermed hva de legger vekt på i en partner også, nemlig at utseendet er bra. Helt fint at folk gjør dette synlig for hele verden, for da ser man med en gang hvem man skal styre unna. Orker ikke folk som er så grunne i personligheten at utseende er det eneste de legger vekt på. Vitner om lav selvtillit, dårlig selvbilde, og hvor lett påvirkelige de er. 

Og til deg som tror at man ikke ser at du har fikset på noe, jo, det gjør man. Virkelig.

Anonymkode: c62ef...a59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hat du hørt om metaforer?;)

Anonymkode: bf626...ed5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mannen min (30) har botox, men det har ikke jeg (kvinne 27).  Så er ikke bare kvinner.  Men jeg skjønner ikke problemet.  Går det utover deg på noen måte?  Jeg ønsker meg nye pupper i 30 års gave av mannen, og jeg gleder meg.

Men kanskje problemet er at du føler deg mindre attraktiv kanskje, eller sjalu fattiglus som ikke har penger til slikt. 😝

Anonymkode: 5ad17...c73

Eh… Nye pupper koster forbover 50 000 kr. Er vel bare de rikeste som har råd til å gi bort slike overfladiske gaver?😳 (Var det hans eller ditt forslag?) 

Sier uansett litt om deg som person som kaller dem som verken vil eller kan bruke hundre tusener på utseende.i løpet av noen år…for fattiglus.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt Botox i 7 år nå.. betalt av AS Norge på offentlig sykehus. For joda, det er mange som tar det på medisinsk grunnlag - også i panne/ansikt. 

Anonymkode: 88166...f42

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

På tide å stoppe denne pandemien, snart finnes det jo ikke kvinner uten botox og fillere. 

Hvordan skal dette stoppes? Isolasjon til filleren/botoxen er ute av seg selv? Masker som dekker hele ansiktet?

Jeg mener dette helt alvorlig, dette er jo galskap satt i system. På tide å stoppe dette, forby det. Men det er pengene som driver leverandørene. Samme som med covid-vaksinen.

Er du mann som har en kvinne med dette, still ultimatum eller dump henne.

Det paradoksale er at mange av både de med mye og lite penger fullstendig avhengig av å bruke penger på dette.  Og de samme folka er dem som sier de nå er ‘i krise’ pga inflasjonen som pågår nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hat du hørt om metaforer?;)

*Har*

AnonymBruker
Skrevet

La folk gjøre hva de vil

Anonymkode: ab249...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De som bruker botox, fillers og silikon er overflatiske, og tror at all deres verdi som menneske ligger i utseende. Det gjenspeiler dermed hva de legger vekt på i en partner også, nemlig at utseendet er bra. Helt fint at folk gjør dette synlig for hele verden, for da ser man med en gang hvem man skal styre unna. Orker ikke folk som er så grunne i personligheten at utseende er det eneste de legger vekt på. Vitner om lav selvtillit, dårlig selvbilde, og hvor lett påvirkelige de er. 

Og til deg som tror at man ikke ser at du har fikset på noe, jo, det gjør man. Virkelig.

Jeg er vokst opp med å lære at min verdi ligger i utseende, og enda ikke helt klart å snu det 😬 Jeg har ikke sånt syn på andre, men meg selv. Jeg er snart 40, men aldri fikset på utseende tross jeg ikke er fornøyd, men ønsker ikke å bidra til alt det negative ved at folk fisker på utseende. Vil være en god rollemodell for barna mine. Jobber i stede med selvtilliten min og aksept. Mannen min er overvektig og ikke så nøye på utseende. Elsker han like mye etter 12 år. 

De vakreste menneskene er de  som utstråler en sunn og god selvtillit, mennesker som er ydmyke, omsorgsfulle og empatiske osv uansett hvor mye rynker man har, hvor små bryster man har etc. Klisjé, men skjønnhet kommer uten tvil innenfra. 

Anonymkode: 9849e...c2b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om man har blitt mobbet pga utseendet hele barndommen og ungdomstiden, så er det jammen ikke rart om man får det innprentet i sjelen at ens verdi ligger i utseendet. Fy skamme deg for din måte å rakke ned på folk som har hatt det vanskelig.   Du skriver om «dårlig selvtillit, selvtillit» som det er en slags ekkel lus. 

Anonymkode: 4d017...ec3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...