Gå til innhold

Ekstreme orgasmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved anal stimulering får typen ekstreme orgasmer, med voldsomme rykninger og bein og armer som rister og med myyye lyd. Vi er to uerfarne gutter på 18.

Har selv ikke prøvd analt, må ha mer tid for å komme over en sånn greie med analt på meg selv.

Andre som også opplever det?

Håper på seriøse svar.

Anonymkode: e89aa...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ved anal stimulering får typen ekstreme orgasmer, med voldsomme rykninger og bein og armer som rister og med myyye lyd. Vi er to uerfarne gutter på 18.

Har selv ikke prøvd analt, må ha mer tid for å komme over en sånn greie med analt på meg selv.

Håper på seriøse svar.

Jeg opplever at jeg blir stimulert lenge før orgasmen kommer så er det mye mer deilig. en gan jeg hold på veldig lenge. Stimulerte og når det nærmet seg så stoppet jeg for så å fortsette. Husker ikke hvor lenge men mye mer en halv time. Når jeg da kom få følte jeg nesten at jeg besvimte og det var ekstremt deilig

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (6 minutter siden):

Jeg opplever at jeg blir stimulert lenge før orgasmen kommer så er det mye mer deilig. en gan jeg hold på veldig lenge. Stimulerte og når det nærmet seg så stoppet jeg for så å fortsette. Husker ikke hvor lenge men mye mer en halv time. Når jeg da kom få følte jeg nesten at jeg besvimte og det var ekstremt deilig

Takk for svar. Høres ut som at du har kjempedeilig opplevelse av analsex. Orgasmene typen får er av det slaget jeg føler han nesten svimer av.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Høres ut som at du har kjempedeilig opplevelse av analsex. Orgasmene typen får er av det slaget jeg føler han nesten svimer av.

Det var ikke analt. det jeg kanskje trodde at da tok det lang tid og at det derfor blir ekstremt

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (47 minutter siden):

Det var ikke analt. det jeg kanskje trodde at da tok det lang tid og at det derfor blir ekstremt

Det tror jeg så fjerne, må prøves

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Håper på seriøse svar.

Ikke uvanlig.

Prostataprgasme er mye mer intenst en «vanlig» orgasme.

Anonymkode: c2cca...10f

Skrevet

X mannen har gitt meg sånne ekstreme orgasmer.

Skrevet

Min eks-samboer skilte på utløsning/tømming og orgasme. Orgasmen var mye heftigere enn utløsning, og sånn at han ble helt skjelven og på nippet til å svime av. Fikk den gjerne de gangene vi hadde analsex, da det var noe som han oppfattet som "litt ekstra" siden vi ikke hadde det så ofte, og han ble ekstra tent av det.

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (51 minutter siden):

X mannen har gitt meg sånne ekstreme orgasmer.

Hørtes sykt deilig ut. Prøver meg frem med teasing, stopp rett før orgasme og det funker. Det går mye hardere og lengre da.

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (32 minutter siden):

Min eks-samboer skilte på utløsning/tømming og orgasme. Orgasmen var mye heftigere enn utløsning, og sånn at han ble helt skjelven og på nippet til å svime av. Fikk den gjerne de gangene vi hadde analsex, da det var noe som han oppfattet som "litt ekstra" siden vi ikke hadde det så ofte, og han ble ekstra tent av det.

Det var nytt, typen min får sånne ekstreme orgasmer ved analstimuli. Han holder på å svime av og det varer i flere minutter. Jeg har ikke kommet helt over det med anal. Typen prøver litt med fingrene, men klarer ikke helt å slappe av. Kanskje det kommer etterhvert. Kjenner veldig intens nytelse når jeg prøver fingrene selv, men ikke kommet over å få meg til å kjøre fingrene helt inn.

prøver med teasing, det gir sterke orgasmer, men ikke som typens. Vil ha de jeg og. Kanskje jeg bare må slippe meg løs å la det stå til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hørtes sykt deilig ut. Prøver meg frem med teasing, stopp rett før orgasme og det funker. Det går mye hardere og lengre da.

Det er ikke noe å bygge forhold på. Sex er fantastisk. Men du må ha hverdagen med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det var nytt, typen min får sånne ekstreme orgasmer ved analstimuli. Han holder på å svime av og det varer i flere minutter. Jeg har ikke kommet helt over det med anal. Typen prøver litt med fingrene, men klarer ikke helt å slappe av. Kanskje det kommer etterhvert. Kjenner veldig intens nytelse når jeg prøver fingrene selv, men ikke kommet over å få meg til å kjøre fingrene helt inn.

prøver med teasing, det gir sterke orgasmer, men ikke som typens. Vil ha de jeg og. Kanskje jeg bare må slippe meg løs å la det stå til.

Han får nok prostata-orgasmer da, og de kan også være veldig intense har jeg erfart.

Du klarer kanskje ikke å slappe helt av. Gi det litt tid, så kommer det seg nok. Det er jo ikke viljen det står på. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (9 minutter siden):

Det er ikke noe å bygge forhold på. Sex er fantastisk. Men du må ha hverdagen med. 

Tenker du med å bygge forhold på sex og sterke orgasmer? Enig der, men unge og ganske nytt forhold. Blir bare litt sjalu på orgasmene til typen. Litt rar sånn. Hi hi.

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (9 minutter siden):

Han får nok prostata-orgasmer da, og de kan også være veldig intense har jeg erfart.

Du klarer kanskje ikke å slappe helt av. Gi det litt tid, så kommer det seg nok. Det er jo ikke viljen det står på. 

Sant det, må bare gi det tid. Ganske nytt forhold og er ganske uerfaren.

AnonymBruker
Skrevet

hev beina hans mens han ligger på ryggen å ligg kuken mot anus med litt press på. Ikke prøv press den inn , men bare la den presse mot åpningen. Runk han og kjenn hvordan du sakte sklir inn 

Anonymkode: 4b014...f09

Skrevet

Tråden er ryddet for sitering av innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble knullet veldig mye og ofte av kona både før og etter vi ble sammen ….. 😉 vi hadde mye og mange dildoer som leketøy og dette var helt normalt for oss på den tiden , kåte og nyforelsket og crazy 😉😝 

Anonymkode: b731d...bbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble knullet veldig mye og ofte av kona både før og etter vi ble sammen ….. 😉 vi hadde mye og mange dildoer som leketøy og dette var helt normalt for oss på den tiden , kåte og nyforelsket og crazy 😉😝 

Anonymkode: b731d...bbd

Var det deilig for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 9.35):

Håper på seriøse svar.

Går han opp i bue og spriker med tærne

Anonymkode: ba15d...da5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 2.47):

Går han opp i bue og spriker med tærne

Anonymkode: ba15d...da5

Noen ganger gjør han det, han stivner på en måte i en buefasong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...