AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 jobber du under ledelse der dem tror du kan bare en ting? Det er lett å oppfatte holdningene ledelse har til deg som arbeidstaker, der dem ikke tenker over hvilken kompetanse du har, hva du kan utføre og bidra med. Men ordlyden blir når du sier at du kan gjøre det, så får du til svar: kan du det? Jeg vet ikke hvor mange som jobber under slike forhold, men mon tro om det er arbeidstakere som skjønner de selv må ta ansvar å få jobbe med det dem egentlig ønsker - så må de faktisk selv følge med på ledige stillinger i hele sin karriere for å være klar til å søke på det som kan være bedre valg, ellers vil jo ledelse der man jobber nå rett og slett ikke tenke over den kompetansen du har. Anonymkode: 265a2...215
Karmaisabitch Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Hei Som arbeidsgiver er jeg alltid interessert i å kjenne kompetansen til mine ansatte. Derfor har vi årlig en medarbeidersamtale hvor vi snakker om arbeidsoppgaver, evt ønske om utvikling, trivsel osv. Hvis arbeidsgiver ikke vet hva du kan er det fordi du ikke har fortalt de det. Ønsker du andre arbeidsoppgaver må du si fra til din leder. Kommunikasjon er stikkordet Hvis du ønsker utvikling og nåværende arbeidsgiver ikke vil eller har muligheten til å gi deg det så må du se deg om etter en ny jobb. Akkurat nå er det arbeidstagers marked der ute. Altså mange ledige jobber. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå