Gå til innhold

Hva er typisk bli kjent leker på vidergpående og univeritetet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er typiske bli kjent leker på vidergående og unoversitetet? 

Anonymkode: e4eac...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På universitet  er fester og drikking. Har positiv erfaring med der.

Anonymkode: c04c0...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På universitetet er det fadderuke og faddere for å bli kjent 

Anonymkode: 6a78b...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi står i en ring, også skal førstemann si navnet sitt i tillegg til et dyr som starter på samme bokstav. Nestemann skal gjenta det forrige sa, i tillegg til å legge til sitt eget navn og et dyr. 

Person 1: Inga Isbjørn

Person 2: Inga Isbjørn, Helge Hund

Person 3: Inga Isbjørn, Helge Hund, Karl Kanin

osv. 

Skikkelig kleint, men den funker.

Anonymkode: d3770...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Verste jeg har vært med på er typ 25 personer som møttes for første gang, hvor førstemann sier navnet sitt, neste person sier førstemann sitt pluss sitt eget navn, tredje person sier alle tre navnene, osv. Litt som den over her, men altså uten isbjørn/hund/kanin...

For oss som er litt sjenerte, og dårlig på å huske ansikter, så var ikke det særlig gøy. (Det gikk bra for min del, men var mer stress enn hyggelig)

Anonymkode: bdc40...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dro på en båttur da jeg gikk i Bergen. 😍 Mye "ta en øl" sammen og sånt ellers. 

Anonymkode: a1cb5...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hadde aldri noe som helst!      

alle sånne ting involverer enten alkohol, eller alt for kleine og tåpeliege leker.

Anonymkode: adbcb...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På skolen hadde vi navnerunde på vgs, typ "jeg heter Linn, og er 17 år" pluss navneopprop fra lærer de første ukene. 
På høyskolen tok foreleser navneopprop de første dagene, ellers tok vi ansvar for å introduserte oss for medstudenter, både på skolen og i fadderukene. Kan ikke huske en eneste navnelek i skolesammenheng siden ungdomskolen.  

Anonymkode: dbdf2...0bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Verste jeg har vært med på er typ 25 personer som møttes for første gang, hvor førstemann sier navnet sitt, neste person sier førstemann sitt pluss sitt eget navn, tredje person sier alle tre navnene, osv. Litt som den over her, men altså uten isbjørn/hund/kanin...

For oss som er litt sjenerte, og dårlig på å huske ansikter, så var ikke det særlig gøy. (Det gikk bra for min del, men var mer stress enn hyggelig)

Anonymkode: bdc40...e69

Denne tok vi med vg1 elever. Gikk ikke bra for å si det sånn. Ikke min idé, en kollega. Aldri mer

Anonymkode: e95dd...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 11.01):

Vi står i en ring, også skal førstemann si navnet sitt i tillegg til et dyr som starter på samme bokstav. Nestemann skal gjenta det forrige sa, i tillegg til å legge til sitt eget navn og et dyr. 

Person 1: Inga Isbjørn

Person 2: Inga Isbjørn, Helge Hund

Person 3: Inga Isbjørn, Helge Hund, Karl Kanin

osv. 

Skikkelig kleint, men den funker.

Anonymkode: d3770...be4

Bruker du virkelig det på vgs eller uni?!? 

Anonymkode: c646d...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Husket vi måtte holde en presentasjon av oss selv foran hele klassen første dag på VGS.  Altså, navn, alder, hvor man var fra, søsken/familie, interesser og hva vi ville bli. Så det var litt sånn feks "Mari, 16år fra Oslo, to sett foreldre, fire søsken og to bonus, liker å drive med turn, musikk og maling. Jeg vil bli psykolog"  og når vi da var ferdig med det vi skulle si så skulle alle  da svare "Hei Mari" superkleint opplegg. 

Anonymkode: b676e...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...