Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått kuponger fra coop på lenge. Har andre fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått på evig lenge, jeg heller. Veldig rart🤔

Skrevet

Feriemodus sikkerrt

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Feriemodus sikkerrt

Har ikj vert stopp på sommeren før trur eg. Kanskje de går over til noe annet😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får de jo på coop-appen, ikke i papirform lengre

Anonymkode: d1071...00b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg får jevnlig på appen 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk noen i appen for ikke så lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får, men veldig få om gangen. Og denne gangen fikk jeg også mulighet til å bytte. Viste seg at for hvert bytte var det de tre samme varene jeg fikk mulighet til å bytte til. Så endte opp med at jeg brukte en av de, og lot de andre være.

For et par år siden var jeg i kontakt med kundeservice fordi jeg ikke hadde fått kuponger på en god stund. Ble da informert om at de i perioder valgte ut tilfeldige kunder som ikke fikk kuponger for å se om det endret handlemønsteret til folk. Så mulig det er grunnen? Jeg fikk et gavekort på 200 kroner som kompensasjon.

Anonymkode: 568a3...8c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kuponger jevnlig også nå nylig, men så handler jeg mye på coop da og bruker  de fleste kupongene.

Anonymkode: b8764...d9b

AnonymBruker
Skrevet

Har du logget deg inn på Coop.no på nytt da?

Anonymkode: ef6d2...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, var plutselig tomt for kuponger denne måneden. Så kanskje det er feriemodus, som noen sier. Håper i hvert fall ikke jeg har havnet i den testgruppen over folk som ikke får kuponger. 

Anonymkode: 6ade8...dd4

Skrevet

Bare noen dager siden jeg fikk i appen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nye 10. Juli eller deromkring, og de varer til 21. August. Men det var bare 4 vanlige. I tillegg har jeg tre sommerkupponger som går ut mandag, ingen av dem er relevante.

Anonymkode: 6c8d2...2f7

Skrevet

Jeg fikk på Torsdag eller på Fredag så dem idag :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er typisk disse kupongene på? Noen som husker tidligere kuponger? Er det random varer, eller varer man kjøper mest?

vurdeter melde meg inn i Coop, da det er der jeg handler. Men jeg må følge en diett, så om det er random varer så vet jeg ikke om jeg får brukt kupongene i det hele tatt

Anonymkode: 81888...c77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er typisk disse kupongene på? Noen som husker tidligere kuponger? Er det random varer, eller varer man kjøper mest?

vurdeter melde meg inn i Coop, da det er der jeg handler. Men jeg må følge en diett, så om det er random varer så vet jeg ikke om jeg får brukt kupongene i det hele tatt

Anonymkode: 81888...c77

Ting man kjøper ofte, og noen random nå og da og da ofte nyheter de vil få folk til å prøve.

Anonymkode: b8764...d9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk kuponger for noen dager siden på appen. Har ikke fått papir kuponger på noen år 🤔

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Som flere sier, har ikke fått i posten på evigheter, men fikk i appen rett før helgen. Den beste er gratis melk, den kjipeste er 20% på skrivesaker. 

Skrevet
MuggenKanari skrev (46 minutter siden):

Som flere sier, har ikke fått i posten på evigheter, men fikk i appen rett før helgen. Den beste er gratis melk, den kjipeste er 20% på skrivesaker. 

20% på skrivesaker, batterier og lyspærer? Virker som mange har fått de, mine går ut i morgen. Da har jeg 7 som går ut 21. august igjen.

Har ikke merket noe til at det har vært mindre i sommer. Har heller ikke sett noe om at det er mulig å bytte kuponger, men ser at om jeg prøver å sveipe til høyre kommer det opp at det ikke er mulig å bytte aktiverte kuponger.

Må huske å prøve å sveipe før jeg aktiverer neste gang :)

Skrevet

Jeg handler ikke så ofte på coop. Men får kuponger ganske ofte. Hentet ut gratis popcorn her om dagen. Sist fikk jeg tre pk mais gratis. Ellers ofte noen kr rabatt på enkelte varer som Salat, toalettpapir, brus, brød, sopp og kylling. Aldri på non food

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...